mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Har jo tidligere fortalt at han hadde feber og vondt i ledd og hals. Håpet at dette ville gå over helt uten at jeg gjorde noe med det. Men i dag har han hatt tydelig vondt... Tar seg til halsen og sier :aua mamma. og gråter sånn smertefullt..... Feberen har vært ganske sinna der oppe på 40 tallet. Så i dag dro vi på legevakten og jammen var det ikke det de kaller bakteriell halsbetennelse.....Fint... siden vi reiser på torsdag:o(( Men nå er han i gang med noe som heter Apocillin.,.... Og da håper vi på bedre tider:o)) Ja ja sånn kan det gikk....
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Huff altså!!! Men godt det ble nå,og ikke når dere var reist....Han blir frisk til da får vi tro.Men husk å la han drikke mye etter inntak av apocilin...mine fikk sopp i munnen av den.Ble kurert med tyttebær,hehe God bedring til Knerten.
Ronja65 Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 God bedring til den lille. Håper han snart er frisk og rask så dere kommer avgårde på deilig ferie.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 Ja drikke er ikke noe problem:o) men matlyst finnes ikke. Jeg trøster meg med at han har tatt medisin i flere dager når vi reiser, så noe piggere må han jo være da:o) Han har tatt den typen før, men jeg har ikke merket noe til sopp. Men vet at de kan få det:o(
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Nei,men da er det jo greit.Han er mye piggere til da skal du se. Matlysta kommer når halsen blir bedre ;o) Ja,jeg ante ikke om soppgreia før det slo ut.Snakk om at jeg ble redd!! ung og blond som jeg var da,heheheh.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Oi, men du vær glad dere dro i dag og fikk penicillin, den virker raskt, så han er sikkert frisk innen dere reiser :-D God bedring til lillegutt:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2008 Ja jeg var litt redd for å fly når han var så tett i hals og nese. Er jo lett å få et veldig trykke i ørene da.... Men nå tar han jo medisin i 5 dager før vi reiser og da er det ikke så mange dager der nede hvor han trenger å ta den:o)
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Helt genialt, da går det nok så bra så ....husk bare å spray han med nesespray før flyturen !
♥Snulder Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Stakkars liten:=( Men så bra at det ble årnings og penicillin nå! Da blir det nok en flott og frisk ferietur tenker jeg!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. mai 2008 Ja det skal vi huske, det finnes ikke noe så vondt som trykket man kan få i ørene på flyet......( ja jeg overdriver litt, en fødsel er litt vondere)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 Oi, det var jammen godt dere dro på legevakten! God bedring til Knerten, nå blir han nok frisk i en fei:-)
Gummelillan Skrevet 25. mai 2008 #12 Skrevet 25. mai 2008 Stor godbedringsklem til den lille og en liten klem til den bekymrede mammaen også ;-) Du skal se at apocilinen tar knekken på bakteriene fortere enn svint!!!!
Reveenka Skrevet 25. mai 2008 #13 Skrevet 25. mai 2008 Så bra at dere kom igang med medusin - når dere har brukt den i et par-tre dager, tenker jeg det begynner å hjelpe jeg, og da blir han nok bra til dere skal på den vel fortjente ferien deres!
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #14 Skrevet 26. mai 2008 Huff da, håper det går bedre med knerten nå, så dere blir klare til sydenturen. God bedring til knerten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå