Meg og bøllegutta!! Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Eldstemann som ble 3 i januar har vært uten bleier i snart 1 år.... Hadde en liten periode tidlig i våres hvor han tissa på seg ute i barnehagen. han sa nesten selv at det var fordi han ikke "gadd" å gå inn på do når han lekte ute.jeg sa til han at det var veldig viktig at han sa fra i barnehagen når han måtte på do og at hvis han fortsatte å tisse på seg flere ganger i uka måtte han nesten bruke bleie igjen. Jeg kjeftet selvfølgelig ikke, men forklarte hva jeg mente og han forstod og var helt enig........... Så nå i et par uker har han begynt å gå på do så innmari ofte, han sier han skal tisse, men jeg vet ikke om det kommer noe hver gang. Han går jo på do ute at vi vet det også......... PLutselig kommer han bare ut og spør om hjelp med knapp og håndvask De kommenterte det i barnehagen også at han kunne gå på do 4-5 ganger på en dag og da er han bare i barnehagen som regel fra 10 til 14.30................ Spør om det er vondt når han tisser og han svarer nei....Alt annet er helt normalt. Ikke noe grinete og sur....... Kan det være blærekatar?? Jeg heller mot å tro at han syns det er litt "morsomt" å gå på do alene........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå