*Mo9cA* Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Er så livredd for å få negativ test at jeg tør faktisk ikke å teste:-(( Hadde helt normale PMS symptomer inntil for noen dager siden, da forsvant nemlig mine typiske PMS såre brystvorter. Jeg pleier jo å ha disse til dag 2 av TR:-O Hva er det som skjer da? Er det noen som har opplevd dette og vært gravid? Det er jaggu ikke bare bare å prøve å få barn. Håper det klaffer for oss alle snart!!!! Lørdagskvelds klem fra
Allegra -med gullspira- Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 sambo var å kjøpte tester i dag for meg, men de ligger i posen ennå....sitter å manner meg opp...kanskje vente til i morgen tidlig..Har en liten en fra før...men det er akkurat det samme denne gangen...like nervevrak og spent*fniser* lørdagskveld klem fra ei med hjertebank!
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 si ifra når dere har turt å teste da Venter spent
*Mo9cA* Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 Godt å se at det ikke bare er meg da *knis* Men jeg tror seriøst at jeg bare venter til mandag morgen jeg. Så bare tar jeg det hele med knusende ro resten av helgen. Kjenner TR såpass at jeg vet hun kommer snart å ødlegger humøret for en stund!!! Du da, "mamman til gullgutten"? Tester du i morgen tidlig?
*Mo9cA* Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 Jeg lover å holde deg oppdatert, men blir nok ikke før på mandag:-))
Allegra -med gullspira- Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Tror det ja...kan ikke vente...samtidig som jeg absolutt ikke vil:) Merkelig...etter at man har bestemt seg for at nå skal man prøve igjen..så blir det så veeeldig viktig!! Får bare minne meg på at er det negativt er det jo ikke sååå lenge til neste mnd:)
Allegra -med gullspira- Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Tok en negativ test i dag tidlig...ingen tr heller, så får bare vente å se da..kjedelig!
*Mo9cA* Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2008 I dag tidlig kom TR som lyn fra klar himmel:-(( Jeg hadde faktisk stor tro på at det hadde klaffet denne mnd, men den gang ei!!! Blir så lei av alt dette jeg. Er nå inne i min 4pp, men skulla egentlig vært 6-7pp:-O Er utrolig lei av lange sykluser nå!!! Det er gale nok å vente på EL i 28 dagers syklus, men når man har 60 dagers sykluser så tar jo det så himmla lang tid:-(( Har prøvd pyrodoksin i ett par mnd nå, men ser absolutt ikke ut til å virke. Oppgitt, oppgitt og atter oppgitt er dagens store følelse!!! Lykke til dere andre:-)) Klem fra frustrerte meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå