CathrineM Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Gruer meg forferdelig til tilvenning i barnehagen... Selv om lille-jenta har det kjempefint der og ser ut til å trives.. Noen som har gode tips?
Lovemelikeyoudo Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 jeg var akkurat lik deg, grudde meg mye! Men det går som regel over all forventning, og jenta di vil nok kose seg masse, men mange nye leke-kamerater!!
neste*gang Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 ikke annet enn at det går over om et 1år eller 2.......... jeg gråt mine sarte tårer når jeg leverte min i barnehagen og syns det var fælt enda han hadde det så fint der...men det var et spetakkel hver morgen ville ikke gi slipp på meg.. under foreldresamtalene som vi har 2 ganger i året kan jeg bli både skuffet og lei meg fordi jeg føler at de ikke gir så mye til akkurat min sønn.. Jeg måtte til slutt snu på det og se barnehagen som et aktivitetssted for ungen min og bare innse at han kommer hjem både overpåkledd og full i snørr og med rød stump dørgende utslitt og hyler hele kvelden... men at han har blitt aktivisert det har han... mer enn det jeg ville klart dagen lang..
CathrineM Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 Huff.... Synes dette er helt forferdelig.. Som om noen prøver å ta jenta mi fra meg. Og jeg vet at det er til det beste for henne, og at hun har det bra der. Jeg klarer bare ikke å få nervene under kontroll. Kommer antakeligvis til å ødelegge hele tilvenningen... Nevrotisk mamma...
neste*gang Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 ja sånn blir det første gang i barnehagen og første gang på skolen og når hun blir konfirmert og skal flytte ut fra mor for å leve sitt eget liv.. osv.... så du kan likegodt bare få ut følelsene med engang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå