Gå til innhold

ang fly, bestilling, betaling, biletter osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis man plutselig må bestille fly til morgenen etter. Hva gjør man?? Spesielle sider på nettet som er bra? Betaler man med visa? Henter billetten eller reiser man på kortet (har nemlig hørt om det:-)

Ikke særlig reisevant som dere skjønner.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kelkoo.no er en søkemotor, og der kan du bla søke etter billige flybilletter. Du betaler med visa, og da regner jeg med at du får billettene tilsendt via epost. Har ikke prøvd selv ennå, men jeg synes denne siden er oversiktlig og grei.

Lykke til!

Skrevet

jeg bruker å bestille rett etter skanningen, så jeg bestiller dagen før. finn .no er en annen plass du kan søke på. eller sas.no (det spørs hvor du bor, og hvilke flyselskap du kan søke på) men finn.no har jo de fleste. du oppgir kortnr ditt (det lange foran) utløpsdato på kortet og de tre siste tallene i den ruten signaturen din står. du kan skrive mailadressen din og få bill sendt på mail, så printer du det bare ut. det gjør jeg. du kan også bruke kortet ditt som bill, men det har iokke jeg gjort. du kan få ref.nr på sms, med flyavg, ankoms osv. det er dyrere å kjøpe rett før, men man kan jo ikke forhåndbestille heller :( jeg måtte ut med 5000 den her gangen, skikkelig grisedyrt!!! lykke til med bestillingen da

Skrevet

www.gotogate.no er en fin side, det samme gjelder travelstart.no, men noen ganger kan det lønne seg å gå rett til de ulike selskapenes sider (sas, Norwegian eller Sterling for eksempel) for da slipper du andre selskapers gebyr. Det lønner seg å shoppe rundt. Når du bestiller på nettet kan du enten få tilsendt billetten på mail, skrive den ut og ta den med på flyplassen eller reise på betalingskort. Lurer på om det bare er SAS som tilbyr det siste, men er ikke sikker. Du kan betale med de fleste bank og kredittkort. God tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...