Gå til innhold

Billig korsett til F-cup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man selger dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her jeg.....og i H-cup

Skrevet

Kan jo slenge til at jeg har EN, og den kjøpte jeg i London for 7år siden. Her i landet har jeg til gode å finne større en D-cup

Skrevet

hva slags korsett snakker vi om her? skal det under noe, over noe? skal det være sexy eller bare holde magen inne? hvorfor må det være "over bust" korsett, kan det ikke gå under puppene bare så slipper dere å tukle med å finne korsett til store pupper?!

jeg trenger mer info for å hjelpe..

:D

Skrevet

Tviler på at du får billig...

Hvis du skal ha et godt korsett som sitter bra, så bør du gå på undertøysforretning, og da kan du komme opp i en tusenlapp.

Jeg handler undertøy på Netty fordi jeg har så teit bh-størrelse, men har også handlet på www.bravissimo.com, er stort sett veldig fornøyd.

Skrevet

forøvrig enig med mona ja. billig er det ikke om du skal ha et korsett som gjør jobbe sin. plastspiler og metallspiler som føyer seg er ikke bra nej..

Skrevet

dette er snakk om under en brudekjole til bryllupet i august

Jeg har bestilt en Spanx fra mytights.com, men kunne gjerne tenkt meg å prøve et korsett om de finnes i rett str..

Trenger 85-F.. kanskje til og med G.. men har ikke funnet større bh enn F i ammebh..

Skrevet

FøTTaSkjÆrEt

Har du bilde? Hvilken str?? Stroppeløs??

Skrevet

Bildet er uaktuelt, for jeg har kun med meg inni (og det er ikke pent), ja stroppeløs i engang svart, nå er den blass etter en rekke vask og godt brukt.

Skrevet

hmm

fredricks of hollywood har noen cheesy noen som jeg tror går opp til stor størrelse i bysten, men jeg synes ikke de gjør jobben sin sånn jeg synes at et korsett skal gjøre, men jeg er snøre-fan da.

Skrevet

str ja, 90H

Skrevet

Se på www.whatkatiedid.com! Kanskje ikke superbillig - men midt på treet (hvertfall hvis man tenker undertøyspris-man betaler jo hauger for lite stoff uansett;)) De elsker kvinnelige former på den siden, så skulle forundre meg om det ikke fantes noe som passer de fleste der;)

Skrevet

kjøper masse fra whatkatiedid.com selv, men vet faktisk ikke om de har overbust som går til over d-cup....

Skrevet

Hm, godt mulig du har rett (S)Tinkerbelle! Satt og så gjennom nå-og mye stopper på e-cup.. Men det går likevel an å sende en mail å spørre om de har noe i litt større str;) Men uansett, da har jeg hvertfall fått spredd ryktet-whatkatiedid.er en knall nettside, og hyggelig å se at det er fler enn meg som shopper derfra:)

Skrevet

jeg kunne ikke tenkte meg å bruke noe annet undertøy en fra whatkatiedid.com når jeg går ut på byen. shape-wear er en "glemt" kunst fra 40 tallet som heldigvis begynner å komme tilbake igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...