Gå til innhold

Utdrikkingslag.. Hjelp meg litt.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal arrangere utdrikkingslag for min gode venninne og lurer på følgende;

 

Er det dumt å be jenter til utdrikkingslaget som ikke er bedt i bryllupet? De som skal gifte seg har både begrenset med plass i lokalet og selvfølgelig et budsjett og forholde seg til..

De er gode venninner av bruden, men hun kjenner ingen av mennene deres. (De har sånn "syklubb" sammen og møtes ofte disse jentene)

 

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hørt om et utdrikningslag som bare har med bryllupsgjester! Trodde virkelig det var vanlig å be alle gamle, nye og gode venner og kjente samt kollegaer og andre til utdrikningslaget!

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg fikk ønskeliste fra min venninne jeg. Kjenner ingen av hennes andre venner omtrent:)

Skrevet

Tusen takk, jeg ble skrekkelig usikker bare.. :-)

 

 

HI

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Hva har du tenkt å stelle i stand da? Fisker etter tips serru:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...