Gå til innhold

Hva syns dere om å kalle jenta mi.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alanya? Vet det er en by i Tyrkia, men kunne vel også vært et fint navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehh.. fint navn??? NEI!!!

Skrevet

Jeg synes det er litt fint jeg da, har sansen for litt spesielle navn som gjerne er navn på byer!!

Skrevet

Beklager, men dette var ikke noe fint overhodet. Er datteren din helt norsk, synes jeg enda mindre om å kalle henne det.

Skrevet

Har ikke noe mening om navnet,,,, men du kan godt skrive den: Alania kanskje?

Skrevet

Sikkert fint det

Skrevet

Fint syns jeg, kjedelig at alle nå skal hete Emma og Mathea...

Skrevet

se for deg skivefeilen ANALYA, nei glem den der

Skrevet

Hadde hata foreldra mine for resten av livet dersom dei ha kalt meg opp etter ein tyrkisk feriestad..

Skrevet

forbinder det med kjæresten+eksen hans=deres faste feriested. så NEI!

Skrevet

Tja, hvorfor ikke? Finnes jo flere jentenavn som også er byer: Paris, India.....hm, ja. Kom visst ikke på flere;-)

Men du og datteren din kommer nok til å få reaksjoner i all evighet, tenk på det før du gir datteren din et såpass "belastende" navn.

Skrevet

Ha, ha, sorry, men min første reaksjon var bildet av festende nordmenn på fylla i Tyrkia. Jeg ville ikke kalt jenta mi for Ibitza heller, liksom.

Skrevet

For meg blir det det samme som å kalle ungen for Kanaria.

Nope, dårlig forslag.

Skrevet

Jeg likte det godt...hvis d skrives Alania ;) Kjempe fint, begge mine har utenlanske navn....mn de og halvt norke/kurdiske og da.....

Lykke til =)

Skrevet

Likte det når det ble skrevet Alania. Da ble det liksom ikke den Tyrkiske feriebyen (som forresten er et herlig sted å dra til!)..

Jeg liker litt spesielle og utenlandske navn - men det skal sies at jeg syntes ikke at akkurat det navnet kler Kari Nordmann med sine lyse lokker og havblå øyne.. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...