Gå til innhold

Jeg er så lei meg i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... uten at jeg vet helt hvorfor. Går litt sånn med gråten i halsen og føler meg litt pjusk. Ikke er det likt meg heller. Er stort sett i godt humør og er fornøyd med livet. Men i dag er det litt ugreit. Har mest lyst til å krype oppi senga iført en stygg flanellsnattkjole og spise is og godteri mens jeg ser på tv... Men ikke har jeg flanellsnattkjole, ikke har jeg tv på rommet... Men is og kake har jeg, og huset fullt av fnisete 13 åringer som feirer jentebursdag. Verden er kanskje litt morsommere i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei uffda,lille vennen da....

Slike dager er pyton..Jeg kan ikke blåse bort det ekle,men kan sende mange mange mange mange gode klemmer til deg.Så får du sette deg ned å spise noe godt i kveld.Skal se det hjelper bittelitt.

Ååååh,skulle gitt deg latterbrus jeg...

Skrevet

Neimen tonetrollet da....... Ikke være lei seg:o)

Kanskje du trenger å gråte litt???

Jentebursdag burde jo være gøy! Ikke trist.....

Hmmm sikkert ikke stort jeg kan komme med som får deg til å le, men jeg går sterkt ut fra at dagen i morgen er betraktelig bedre:o)

Du skal få en dag i morra som rein og ubrukt står, med blanke ark og fargestifter til......

Skrevet

Det er ikke greit når man har sånne dager, kankje litt sliten ?

Håper du føler deg bedre i morgen :)

og ofte hjelper den isen og sjokkisen veldig..........gjør det du

Skrevet

Nå skulle jeg ha ønsket at jeg ikke bodde på den andre siden av tunnelen, uten i nabohuset fordi da hadde jeg kommet med vinflasken som står på bordet, og sett på melodifestivalen sammen med deg. Håper vi kan treffes snart igjen, så vi kan le litt. Du kommer vel den 6?. Tenkte sende en melding til Selma62 og høre om hun også blir med.

Klem fra meg.

Skrevet

Huff da tonetrollet!!! Slike dager er ikke festlige!!! Men i morgen er alt myyye bedre!!!!!

Masse klemmer og være-glad-vibber oversendes herved;=)

Skrevet

Så søte dere er alle sammen! Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...