Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Sliter sånn med katastrofetanker for tiden. Er så redd for at babyen min skal dø i krybbedød. Sliter noe helt vanvittig på nervene dette her. Som nå i dag, så har han sovet så mye iforhold til hva han pleier. Han er alltid våken nå på kvelden, ifra 18.00- ca 23.00. Men har i dag sovet fra kl 16.00 og sover enda. Fått mat *2 men sovnet igjen med puppen begge gangene. Må bort å sjekke han hele tiden for å se om han puster. Flere som opplever dette? Er det vanlig at søvnmønsteret endrer seg over natten? Føler eg holder på å li sprø her :/
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Søvnmønstert hos de små endres, det er helt vanlig. Hvis du plager deg selv velidig med disse tankene vil jeg anbefale det å ta en titt på Babysense pustemonitor. Den sjekker hele tiden at baby puster. Koster endel, men er lettsolgt. Kanskje du finner en brukt på finn?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Helt vanlig ! Husker faktisk at jeg bekymret med akkurat som deg i den tiden og utenom økedøgnene kan de plutselig bare sove en hel dag. Jeg husker spesielt en dag vi var på farta, lillesnupp sov i bilstolen på vei til besøk, vi la henne i ei seng under besøket, hun sov i flere timer, vi puttet henne i stolen igjen da vi skulle dra og hun sov fortsatt ;-) ca 6 timer i strekk, minst Ikke bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Har samme tankene:( Å mine er 5mnd og 2år.. Men min mor mistet en gutt året før jeg ble født i krybbedød, så da er det vel ikke så unormalt at jeg tenker på det.. Men det er veldig normalt for alle, det er jo noe helt spesielt med dine egne barn. Å er selvfølgelig redde for å miste de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå