Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett noen innlegg om håpløse svigerfedre enda, men her kommer et. Jeg har dessverre ingen svigermor, og min svigerfar er altså enkemann. Han bor alene sammen med yngste broren til min samboer. Og for å si det sånn: Det er ikke vanskelig å se at det ikke bor noen damer i det huset der. Hygiene og oppvaskmiddel er fremmedord i det huset. Kjøkken flyter og i vasken finner man gamle middagsrester og det er så mye gris der at jeg orker knapt å lage meg en brødskive. Toalettet er langt fra innbydende, og jeg orker ikke tanken på å stelle min 6mnd gamle baby på badet.

Jeg er ikke noen ryddig husmor selv altså, og er ganske tolerant både på rot og på støv, men her er det ekkelt å være. Jeg er normalt en høflig person som hjelper til når jeg er på besøk, men her er utgangspunktet så ille at jeg ikke orker å lage middag eller gjøre noe særlig. Jeg føler ikke at jeg kan si noe om dette, og min samboer syns heller ikke han har noe med det (selv om han jo har hinta frampå).

Og nå tenker jeg litt på hvordan det blir når jenta vår blir større og går dit på besøk. Jeg kommer faktisk ikke til å like at hun går på do der f.eks. Og hva kommer hun til å si? Kommer hun til å tro at dette er normalt? Hva skal vi gjøre/si?

Til slutt: Min svigerfar er en veldig hyggelig mann og en snill bestefar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok faktisk ett lite oppgjør med min mor om nor lignende, handlet om uhygeniske forrhold. Sa rett ut att om det ikke ble bedre kom jeg ikke ti lå ta med sønnen min dit mer, syns det er ekkelt att han skal krabbe på gulvet hvor kattesand som har sugd til seg masse tiss flyter og att kattebæsj ikke blir vasket skikkelig opp fra gulvet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...