Tulipan:) Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 har sittet med smerter som kommer ifra 4-5 opp til 6 minutters mellom rom siden 20.30 i kveld og de varer rundt 1 min. Tror forstervannet gikk i går kveld kl 24.00, reagerte at når jeg var på do så kom det innmari mye ut. Tenkte ikke noe der og da men når jeg var ferdig så kom jeg på at jeg har ikke tisset så mye siden jul er jeg sikker på. Tror ikke det har sivet ut noe fostervann siden kl 24.00 i går. Tror slimproppen gikk på torsdag og i dag har jeg slimet mye, veldig lyst slim som har komme ut. Jeg er førstegangs fødende slik at jeg er veldig usikker på hvordan riene er. Det jeg har nå begynte med smerter i underliver og i ryggen som strålte på en måte nedover. Det har nå godt over til magen også, tror dere fødselen er i gang. Er så usikker, snakket med fødeavdelingen i 20.00 i kveld pågrunn av beskymringer angående fostervanne. Noen som har gode råd?
Santi og gjengen Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Hei! Jeg ville ringt føden med en gang, og dratt inn for en sjekk (med EN gang!) Der kan de sjekke om det er åpning, og om fødselen er igang. Det er jo en mnd tidligere enn termin, og ville absolutt fått det sjekket så fort som mulig! Lykke til!
Tulipan:) Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 venter litt til tror jeg, vet at hode har festet seg. de vil uansett ikke hindre fødsel nå sa de sist jeg snakket med de. på tirsdagen hadde jeg litt åpning
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Nej herregud så spännande! jag hade inte kunnat hålla mig jag, hade åkt in till föden för en koll och hellre åkt hem igen. Riktigt modig du Massa massa lycka till!!! :- )
Annthe og gutta :) Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Nei de stopper ikke fødselen etter 34 uker fikk jeg beskjed om iallefall. Min første fødsel startet med vannavgang, og riene kom snikende etter en halvtimes tid. Begynte som svake mens-smerter nederst i magen og underlivet, og økte på i styrke etterhvert som tiden gikk. Da spredte de seg oppover i magen også. Lykke til med fødselen hvis det er tiden for deg, da blir du nok overbevist om det ganske kjapt
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 hvis vannet er gått skal du jo inn på en sjekk uansett... håper at du har snakket med dem nå! eller er du hjemme enda?
Tulipan:) Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2008 Det hva falsk alarm, hadde rier men de gidde seg mens jeg var på sykehuset. På det måleapparatet de koblet meg til for å måle riene så nådde jeg opp på 52 og ved evt pressrier så er de litt over 100 fikk jeg forklart. Ble også sjekket for fostervann og det har ikke godt, så greit at ungen vil vente litt til uansett om jeg er kjempe lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå