Misti Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 I går var det en uke siden mensen begynte, og den var over på torsdag, men jeg har hatt så liten blærekapasitet. altså springer på do hele tiden å det kommer bare noen drypp, så går det litt å så tisser jeg masse. sån er det hele dagen. har aldri opplevd dette Noen som vet hva det kan være?
Misti Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 trodde det gjorde vondt når man tissa og at man hadde vondt i nedre del av ryggen?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Mest normale er smerter/svie når man tisse. Hyppig og sterk trang til vannlating uten noe kan skje. Men mest normalt for barn og eldre.Om du får smerter i nedre del av magen, i ryggen eller blod i urinen kontakt lege eller dra på legevakten. Burde nesten det uansett om man tror det er urinveisinfeksjon.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Behøver ikke å gjøre vondt. Jeg har ofte uvi uten smerter. Merker det av at urinen lukter rart eller at jeg må tisse hele tiden.
Misti Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2008 oki, vet ikke om det har noe med saken å gjøre med har mye luft i magen også. helt grusom. svir ikke når jeg tisser, men må hele tiden, å ofte kommer det ikke noe. husker en dag, da hadde jeg litt vondt i blæra.føles ut som jeg hadde holdt meg lenge., men det er ikke noe vondt nå.
ifie Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 For å gjøre det lettvint kan du jo ta en urinprøve med til legen. De sjekker fort som bare det, og du trenger nok ikke å gå inn til legen om det ikke viser seg å være kraftig infeksjon ELLER så kan du gå på helsekosten og kjøpe tranebærkapsler og ta en kur med det. Om du går lenge med urinveisinfeksjon kan det gå opp til nyrene og du kan få nyrebekkenbetennelse, som vist nok skal være jævlig vondt!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Men hvis du plutselig blir plaget av unormalt hyppig vannlating, må du søke lege. Det kan være tegn på at du er rammet av en infeksjon eller en alvorlig kreftsykdom. Diabetes kan også gi hyppig vannlating. Men det jeg hadde gjort om du føler det ikke er noe spes er å drikke masse i morgen. Få skylt ut bakteriene. Så kan det gå over av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå