cherry coke Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Blei ferska 2 ganger mens vi hadde sex....Veldig flaut, og det var vanskelig å se de i øynene de neste gangene jeg traff dem=)
Piri Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Flaueste? De var på middag 2 juledag og jeg var så fyllesyk at jeg knapt klarte å puste. Da vi satt oss til bordet og forsynt oss skulle jeg ta meg litt vann. Jeg strekker meg etter mugga og heller vann i sausenebbet. MASSE vann. Fylte den til randen før ste-sønn reagerte. Alle satt å så¨på meg hele tiden og skjønte ikke en dritt. Hva jeg tenkte på eller hvorfor jeg gjorde det? Har ingen aning. DET var flaut det!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Tja...den gangen svigermor skulle beundre vår nye kommode, og fant min lilla vibrator da hun åpnet skuffen....litt halvflaut ja! Skuffen smalt fort igjen, gitt=P
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Beste må ha vært da vi nettopp hadde fått barn nr en. Ble født på kvelden, så svigers kom snikende inn på rommet mitt rundt midnatt, det var såååå koselig, bare meg, gubben og svigers, som bare kosa oss med babyen. Var lissom en hellig tid, bomull i lufta, fantes bare oss, ingen sa noe, vi bare tittet og koste med den nyfødte. Pinligste må ha vært en vinter jeg rygga ned hele rododendrobuska til svigemor. Buska hu planta da huset dems sto nybygd......den flotte buska som da lå rett ut under min kjære bil som da selvsagt var senket og dro opp buska med rota......
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Jeg hadde akkurat født, vi lå på hotellrommet på sykehuset. Gubben hadde influensa med feber og sov i sofaen, jeg lå nesten naken under dyna med vesla, som vi hadde fått beskjed om (fikk ikke til ammingen, og kroppskontakt var visst tingen). Vi sovna alle tre, jeg hørte langt borte at det banket på døra men dreit i det, tenkte at de ammedamene kunne vente litt, vi trengte søvn alle mann. Våknet av at svigermor, svigerfar og svoger sto lent over meg og ville se vesla (de hadde låst opp døren for de!). Ble helt paff, avtalen var at de skulle komme på kvelden. Jeg stammet frem at jeg måtte få på meg klær, så bort på gubben som i feberen prøvde å skjønne hva som skjedde. De sto bare der. Jeg lirket ut en arm og fisket frem en treningsjakke. De fortsatte å stå der. Jeg prøvde å lirke frem en bukse uten å a. skvise ihjæl babyen og b. vise puppa...og de bare sto der!!! Fikk endelig på meg klærne under dyna, og da ville jeg egentlig bare be de om å gå, men de fikk nå se henne. For en dag ;-)
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Har ingen pinlige episoder med svigers, men må bare fortelle om venninna mi sin pinligste episode. Dette skjedde når typen hennes bodde hjemme hos foreldrene sine. De hadde sex på rommet hans, og hun satt oppå han kliss naken. Inn kommer faren til typen hennes, han lukker kjapt døra igjen. Men så åpner han døra igjen med en gang. Hun sitter fortsatt oppå typen. Så begynte faren å spørre typen hennes om forskjellige ting, om han hadde husket å gjøre "etellerannet". Han sto der en stund da, mens hun fortsatt satt oppå typen, hun visste ikke hvor hun skulle gjøre av seg. Hadde regnet med at han var såpass i hodet at han ikke begynte en samtale med sønnen sin mens dama red han....hehe.
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Hæhæhæhæhæhæhæhæhæ *dævvær* Vann i sausenebbet??? Herregud, tror jeg hadde omkommet av latter!! Min flaueste opplevelse var med x-svigermor. Huff:-\ Hadde en aldri så liten hyrdestund med x`en på rommet hans i kjellerstuen. Så fant vi ut at vi skulle slenge meg oppå strykebrettet til svigermor som stod på rommet hans. Jeg var liiiiitt for tung og hele jævla strykefaenskapet klappet sammen, og jeg deiset i gulvet med låret i klem. Svigermor kommer løpende inn på rommet, og der ligger jeg kliss naken med strykebrettet brettet utover hele låret og hylte som en annen stukket gris:-o Vi nevnte aldri den episoden igjen, heller ikke når låret mitt ble SVART!! Sykt vondt, og O` så pinlig!! Eksen stod bare der og måpte som en annen handlingslammet ku, hæ hæ.
Gjest irismor Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 Vi hadde med svigers på hytta en helg. Dette var i samme runde som vi jobbet som besatt for å få til en spire. Vi hadde hatt en koselig kveld og alle skulle legge seg. Samboeren og jeg tenkte vi skulle ta en kjapp en ;-) Svigers lå i rommet ved siden av. Vi skulle jo være stille som mus da. Jepp da smalt det, hele sengebunnen knakk. (stille som mus) Var ikke akkurat så lett å få kommet seg av samboeren og ut av senga gitt. Men vi fikk jo kravla oss ut av senga og fikset bunnen på et vis. Med mye fnising og latter ;-) Så ved frokostbordet morgenen etter så kommer det tørt fra svigerfar : etter alt det ståket i natt så håper jeg det blir et barnebarn snart. Fytti katta så flaut, jeg og samboeren turte ikke se på hverandre en gang. Ble ikke noe barnebarn av den runden der, men vi fikk det til til slutt.
Gjest irismor Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Å fy faan jeg ler så jeg griner. Kommer aldri til å kunne se et strykebrett uten å knekke sammen i latter ;-)
Torpekjærringa Skrevet 24. mai 2008 #13 Skrevet 24. mai 2008 Har heldigvis ingen flau sex historie med svigers ! takk & lov ! Kom til svigers rett fra jobb en gang - og holdt på å tisse på meg.............så jeg storma inn på do - og der satt svigerfar med buksa rundt beina og dret. Kom meg fort ut igjen ja........ Herregud, hva med å låse døra a mann ?? ;o)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. mai 2008 #14 Skrevet 24. mai 2008 Dette var leenge før vi var et par, kan tenke meg jeg var 16 max... Men jeg var nok betatt allerede da... Altså; En venninne og jeg var på fest, og var skrekkelig fulle. Skikkelig usjarmerende... Vi tøyset og lekte på toppen av en strøkasse utenfor huset der festen var. Plutselig falt jeg utfor og trillet ned en ganske bratt stilling. Slo meg ikke, var vel for full... Meeeen jeg havnet i kompostbingen i hagen til min nåværende samboer. Moren hans var ute i hagen da hun oppdaget meg i komposten... Kom selvfølgelig bort og spurte om hun kunne hjelpe... GUD så flaut!! Dette er nok ca 14 år siden, men jeg har aldri turt å spørre henne om hun husker episoden... Hehe...
Potetstappe Skrevet 24. mai 2008 #15 Skrevet 24. mai 2008 Har en grusomt pinlig med mine svigerforeldre, men den tror jeg rett og slett ikke egner seg på trykk:P Så tar en med eks. svigermor istede Han bodde hjemme, og over soverommet hans er det veranda... Hele familien til mora pleide stadig å sitte ute der å skravle hele kvelden. Jeg og han hadde gått ned på rommet hans for å rydde. Men plutselig skjedde det vel noe som gjorde at vi havna i senga isteden.. Han var høylytt, og det er dessverre jeg også... Da vi var ferdige og hadde vært i dusjen gikk vi ut, og da sier bestemora hans; Så flinke dere er til å synge! Jeg ble sprut rød! Men bestemora var helt seriøs. Men mora hans skjønte etter min reaksjon hva som egentlig hadde skjedd, så hun lo og lo mens hun sa; har dere hatt dere???vi trodde virkelig dere sang vi... Ja, mens dere rydda... Trodde jeg skulle dø...
puskiluska Skrevet 24. mai 2008 #16 Skrevet 24. mai 2008 hihihihohohaha, denne var virkelig god, ler så jeg griner jeg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå