Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere hvis dere blir skadet? jeg har et kne som ikke vil være med (operert det tre ganger) og i går svikta det igjen.... jeg tryna skikkelig (kneet bare svikta mens jeg løp) og måtte på legevakta og sy fire sting på albuen... heldigvis har jeg masse gode naboer som hjelper meg, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. nå halter jeg rundt og kan nesten ikke bruke venstrearma, samt forslått i resten av kroppen. kan være jeg må operere igjen, og da blir det krykker i en lengre periode og muligens rullestol om det går som verst... måtte bare få det ut og spørre hvordan dere organiserer det hvis noe skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke. jeg har en søster som er veldig glad i småen. hun hadde nok hjulpet lit til. også hadde sikker bf hatt han litt ekstra.

men ellers... ander virklig ikke.

det er helt sykt hvor mange barn der ute som er avhening av at den ene foreldren de har funker opptimalt til en vær tid

Skrevet

ja, ikke sant. men for min del så er ikke bf her i det hele tatt. han har valgt å "glemme" at han har ei datter. men det ordner seg nok alltid for de fleste heldigvis.

Skrevet

vell.. det finnes jo forskjellige former for støtte du kan få... jeg vett om en alenemamma som fikk 3tillinger.. da fikk hu støtte..- en slags sykepleier/hjemmepleier som var der på dagtid å hjalp til.. til barna var blitt storenok... :)

snakk med helsesøsteren din.. det er nok mange former for støtte med tanke på slikt.. for barnet er jo krevde , å når mor ikke kan yte det barnet krever..er jo det en sak hvor det kommunele bør kunne sette inn en hjelpende hånd:) Ville jeg tro da:)

men jeg har også tenkt samme tanke.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...