Lilletrille-84 Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 jeg har termin 4 juni og har pakket det meste i bagen... til babyen har jeg pakket med bleier,hentesett som består av body,sparkebukse,en liten jakke og en lue.Tar også med et teppe.det er jo helse tepper der men litt koselig å ha sitt eget med også.men nå vet jeg ikke kjønnet på nurket mitt så regner med jeg blir fristet til å enten kle på blått eller rosa som babyen får i gave på sykehuset... Masse lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå