mammalade4 Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 er det vanlig at babyer reagerer og blir dårlig de og når mammaen blir dårlig? Noen tips?
line_n & sara Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 du smitter nok ikke babyen hvis du ammer (da får den antistoffer fra deg) til feberen, kan du kjøpe et homeopatmiddel som heter belladonna, og ta 3 tab. 3 ganger daglig, fortsett i et par dager etter at du er frisk også..dette er helt ufarlig med tanke på amminga! en paracet er heller ikke så farlig en gang i blandt! jeg sverger dessuten til sinkpastiller ved halsbetennelse, i helsekosten er det noe som heter tazink (en blå pastilleske) og jeg tar en pastill etter behov, det er sink i den, så det står på pakka at man ikke skal ta så mange om dagen, men for en periode, skader det ikke å ta mange, altså! sink er itilegg viktig for imunforsvaret, så litt ekstra når man er syk, går fint!! god bedring! (jeg bygger forresten på en forkjølelse selv, og kjører på med hvitløkskapsler og c vit!!)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 jeg har nettopp hatt halsbetennelse.. jeg fikk penicilin hos lege.. det har gått helt fint i forhold til mini....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå