Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Noen som kan gi meg tips om hva som bør velges...Blir det klamt og kaldt med skinn? Stoff er jo lite egnet med tanke på barn og søl..
Alle gode ting er tre:) Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Ville absolutt gått for skinnsofa! Mye mer praktisk med små barn. Greit å tørke av om de søler osv. Mange synes skinnet kan bli kaldt, men jeg har ikke hatt problemer med dette. Er jo begrenset hvor kaldt man har det i stua da;o) Blir jo varm i sola på sommeren - men ikke slik at det er noe problem. (Vi har svart skinnsofa)
KajsaLuna Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Vi kjøpte to dyre skinnsofaer for 2 år siden, de har vi nettopp solgt, og går for stoff. Bar hud i skinnsofaer er noe dritt for det er enten kaldt eller klamt, og aldri mer om jeg skal ha skinn.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Du kan enkelt impregnere en stoffsofa så det blir lett å fjerne evt. flekker. Dessuten er det jo ikke nødvendig å spise i sofaen? Jobber som møbelselger i en av norges største møbelforretninger, og må også si at det er langt fler reklamasjoner på hud enn stoff. Det kommer selvfølgelig an på pris og kvalitet, men hvis du snakker om ca 10-15000 som er det det selges mest av ville jeg valgt stoff. Sofaene i hud er oftest prod.i Østen og oftest i delskinn, dvs syntetisk på deler uten slitasje( bak etc). Uansett hva du velger, pass på å kjøpe impregnering enten for skinn eller stoff, så holder det seg bedre
Lille Lu Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Vi har svart skinnsofa og er veldig fornøyde med det. Ikke den billigste du finner men heller ikke kjempe dyr. Det er hud overalt - ikke delskinn eller hva det kalles. Jeg har aldri syntes det har vært verken kaldt eller klamt - på det varmeste sitter man ikke så mye i sofaen likevel.... ? Når lille frøkna hadde omgangssyken og kasta opp var det veldig greit med skinnsofa - det kom som lyn fra klar himmel....
FørsteForMeg Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Heisann Vi har 3 barn og 2 katter, og skinnsofa. Er utrolig greit med skinn å små barn og dyr:) Den er brun av farge å kostet rundt 20000. Helskinn, kanskje derfor den fortsatt ser ny ut etter x antall uhell.. Annbefaler skinn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå