TobarnsTurbo Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Vi venter jente og har fornavent klart, tulla skal hete Linnea. Siden storebror har mellomnavn vil vi også at hun skal ha et - men vi har satt oss litt fast og finner ikke ut hva det skal være... Er det noen som har noen forslag? Selv har jeg tenkt på Linnea Sanja... men er egentlig ikke helt tilfreds med det. Alle forslag mottas med takk, tradisjonelle som spesielle!!!
Gjest Mammamoms Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Linnea Isabell Har ikke tenkt på det før, men det bare ramlet ned i hodet på meg nå. Rett og slett så pent at det må jeg tenke på for min egen del også!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Linnea Isabell var veldig fint. Selv syntes jeg det var vanskelig å finne på ett navn til Linnea siden det er langt i seg selv. Men har prøvd å tenke ut noen forslag: (Må Linnea stå først?) -Linnea Sara eller Sara Linnea -Linnea Andrea -Linnea Carolin -Linnea Isadora (ble kanskje litt likt de kongelige?) Men var fint syns jeg Det var de jeg klarte å komme på i farten. Håper dere finner noe dere liker. Vi venter også en liten tulle, og sliter med navn. Men skal skrive på Linnea på lista vår. Det var fint:)
TobarnsTurbo Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 Ja, vi har tenkt på dette selv, at det hadde vært mye enklere å bruke Linnea som mellomnavn og brukt et annet som fornavn, det klinger litt enklere. Men, så er detdet da at vi har lagt vår elsk på Linnea, det skulle vært veldig rart å ikke ha det som fornavn... Det må nok stå først. Jeg synes også Linnea Isabell var fint! Men tar gjerne imot flere forslag!
prebs Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Linnea Sofie Linnea Marie Linnea Madeleine Linnea Helene Linnea Kristine Linnea Emilie er noen jeg synes passer :-)
TobarnsTurbo Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2008 Takk for alle forslag! Jeg vil gjerne ha flere, så mange som mulig!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 Hva heter gutten deres da? Jeg kom på: Linnea Alexandra Linnea Nathalie Linnea Nikoline Linnea Oline Blir litt langt, men vi har langt navn på vår første gutt. Passer ikke helt med kort navn etter Linnea heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå