Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at Jahn Teigen er stor. Både innen Grand Prix og ellers....

 

Nemlig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me 2:) Elsker sangen optimist, hehe :D

Skrevet

Enig, hehe:) Var på en mini-konsert med han på tusenfryd for mange år siden, ble hekta da. Men vet at det ikke er alle som er så veldig enig med meg...;)

Skrevet

ÆÆÆÆÆsssssjjjjjjjjjjj: Han er jo så ekkel!! Stygg, dårlig musikk kan ikke synge,Ødela Grand Prix alle de åra han var med.

Skrevet

Enig! Ser på han som en kultfigur=) Stor stemme!

Skrevet

Hehe... Dårlig humør i kveld eller?

 

Nei, pen er ikke Jahn Teigen, men han har en STOOOR stemme! Det hører alle med litt musikk-øre.

Skrevet

enig med hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...