papoyo Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 ...at Jahn Teigen er stor. Både innen Grand Prix og ellers.... Nemlig!!
*gruffalo* Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Enig, hehe:) Var på en mini-konsert med han på tusenfryd for mange år siden, ble hekta da. Men vet at det ikke er alle som er så veldig enig med meg...
kelso Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 ÆÆÆÆÆsssssjjjjjjjjjjj: Han er jo så ekkel!! Stygg, dårlig musikk kan ikke synge,Ødela Grand Prix alle de åra han var med.
cherry coke Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Enig! Ser på han som en kultfigur=) Stor stemme!
papoyo Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2008 Hehe... Dårlig humør i kveld eller? Nei, pen er ikke Jahn Teigen, men han har en STOOOR stemme! Det hører alle med litt musikk-øre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå