Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som skal se på ikveld? Må nesten bare - blitt tradisjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo titte litt, men mannen synes det er pyton så vi får se hvor mye jeg får med meg;)

Skrevet

Er det finalen som er i kveld??

Skrevet

Har sendt gubben på "lønnsforhøyelsespils" og har selv benket meg i godstolen med Champagne(brus), Walters mandelsjokolade, potetgull og vingummi....MGP for første gang på mange år!

Skrevet

Sitter her å følger med et øye.. kikker litt på nettet også. Hos oss er det mannen som helst vil se, men får da ta en titt jeg også. UK sangen skal visstnok være bra ;o)

Skrevet

Ja nå står det på her.. Og såg akkurat at Norge skal synge som siste mann ut.. Tror dere det er positivt eller negativt å synge sist??

Skrevet

tror faktisk det er veldig positivt å synge sist, sjelden du husker mer enn et par av alle sangene til sist synes jeg..

Skrevet

Statistisk så er det vist positivt

Jeg sitter i Spania med Britisk parabol og har akkurat funnet gp kanalen

Skrevet

Sikkert positivt at de synger sist, men jeg er sikkert sovna da ....

Skrevet

Gitte:)

Fare for at jeg også har sovnet da.. Mannen har allerede sovnet.. hihi:)

Herkules..

Si ifra hva de utenlandske kommentatorerne syntes om Norge og ellers da. Morsomt og høre hva andre litt mer objektive enn det vi er selv da..

Skrevet

Hele greia er jo egentlig ganske så "talentløst". Litt utgått på dato kanskje..me må jo se når det ikke er så mye annet å finne på. Synes poengutdelingen er morsomt jeg;o) Håper jeg holder meg våken til da

Skrevet

Gjeeeesp gud så kjedelig......Nå zzzovner jeg. Får lese på t-tv hvem som vant i morgen en gang.. zzzzzz

Skrevet

det eneste underholdende med gp er jostein pedersens kommentarer på vgblogg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...