Gå til innhold

Noen som vart på foreldre&barnmessen i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jag är desperat efter ett antrekk till bröllop nästa helg. Någon som såg om det var några stand med gravide klær? Ev några andra fina tilbud? :) Ska dit imorgon, glädjer mgi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke i Norge foer om noen uker og sendte en venninne, med en laaang liste, hehe, vet jo at de har mange gode tilbud der oppe, men er det ikke mest fokus paa babyer og smaa barn da? Kanskje mamma ogsaa for alt jeg vet, haaper det har noen fine kjoler du finner der.

Samme snille venninne kjoepte vogn i vinter, paa salg. Denne helgen har hun kjoept til sterkt nedsatte priser:

- bag til vognen

- sprinkelseng

- lammeull (helt fjernt for meg aa tenke paa, med 36grader pluss og 80% luftfuktighet, hehe)

- bleieboette

- elektrisk pumpe

- bilstol og utstyr til aa feste den med i bilen (base, het det det?)

- lekre vinter og hoestklaer til noeytralt kjoenn og som var satt ned minst 50% (hun fant visst mye)

- osv osv

Foeltes veeeeeeeeeldig godt, fikk nettopp en mail om at hun hadde faatt alt fra 20 - 75% paa utstyr og 50-70% paa klaer, fantastisk.... Det synes jeg er en god deal, selv om jeg ikke fikk velge alt selv.

Saa her sitter jeg paa andre siden av jordkloden og nyter gleden over FJERNshopping, hehe....

God tur paa messen, skulle oenske den var i slutten av juni heller... =o(

Skrevet

Jeg var der på fredag. Det var noen stands med gravide klær, men ikke mye så vidt jeg husket. For øvrige ligger det en tråd på skravle om messen, mange som synes den var dårlig - jeg også. En god del utstyr på salg - det kan du sjekke ut på barnas hus sin hjemmeside.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...