Gå til innhold

Hva synes dere om ca 4 år mellom barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer, noen?

Synes dere 4 år imellom barna er for mye? Passelig? Vet jo at det SELVSAGT ikke finnes noe "fasitsvar" på dette, men hvis noen har noen tanker å komme med så setter jeg stor pris på dette :-)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nesten 5 år mellom mine 2.. Syntes det er veldig greit..

Skrevet

Vi skal ha ca 4 år mellom våre :-) Syns det er passelig!! Kjenner flere som har 4 år mellom sine, å det virker så utrolig bra!

Skrevet

Vi har 7,5 år mellom våre jenter, kjempefint med litt aldersforskjell. :o)

Skrevet

Jeg tror kanskje det er litt mye. Har bare ett barn foreløpig. Men selv har jeg kun en søster. Hun er 3 år eldre enn meg, og hun ville aldri leke med meg siden hun synes jeg var en liten drittunge. Først når jeg kom i slutten av tenårene ble vi gode venner. Tror det er best når barna er ganske nært i alder.

Skrevet

alle aldersforskjeller er vel positive på en måte..;) vi har nå akkuart 2 år mellom våre og syns det virker osm en veldig kjekk aldersforskjell.. foreløbig er minsten bare 2.5 uke...

Skrevet

i omkretsen min har de fleste bare 1,5 år mellom nr 1 og nr 2 jeg syns det er vel tett....

4 år syns jeg hørest helt helt greit ut..

Skrevet

Mine erfaringer (fra ulike andre familier) tilsier at det er for mye. Barna er for langt fra hverandre i utvikling.

Skrevet

Jeg tror det er en fin aldersforskjell.

Skrevet

Det er 4 år mellom mine to gutter og det funker kjempefint :)

Eldstemann er veldig glad i lillebroren sin, klemmer og koser med han, og han vil ha lillebroren med i senga når han skal sove, hehe

Skrevet

jeg fikk jo ganske tidlig så her kommer ikke neste før fullført skole å kommet ut i jobb så blir nok nesten 4år mellom de her, men da vil vi ha to sjappe da..

Skrevet

Spetakkel:

Hva mener du med at det er negativt at de er for langt fra hverandre i utvikling med 4 års mellomrom?

Skrevet

Har litt over 2år mellom mine og eg sa at eg ville ha 2-3år mellom dei to første. Også kan eg heller ha litt lengere mellomrom ned til neste hvis det kjem ein til her.....

Her fungerar det fint med 2år og syns at 4år er litt for mykje. Kjenner om ei som har 4-5år, mellom nr 1 og 2 og syns det var alt for mykje så dei fikk nr 3 1,5år ca etter nr 2. Og ho sysn det har vert mykje bedre enn stor forskjell. Men det er jo veldig induviduelt da.

Skrevet

Takk for svar, alle i hop :-)! Flott å høre andres meninger og erfaringer!

Skrevet

Jeg mener bare at de er på ulikt plan, og ikke har felles interesser ofte (tenker mens de er små)

Er bare min personlige mening....

Skrevet

Oki..

Alle har lov til å ha sin personlige mening =) Bare nysgjerrig på åssen du mente det jeg seh =)

Skrevet

Jeg har 3 år mellom mine og syns det er helt perfekt!

Storesøster elsker lillebror, og omvendt. De er gode venner og leker fint sammen. Hadde det vært opp til jenten min, så hadde lillebror sovet i sengen hennes om natten:-) Hver kveld når det er leggetid, spretter han opp i der, så tror ikke han hadde hatt noe i mot det selv, hihi:-)

Skjønningene mine:-)

Skrevet

Har 4 år mellom våre - 11,7 & snart 3 !! helt ypperlig :o))

Skrevet

Som den kverrulanten jeg er så har jeg 3barn på 3år og 11mnd og synes det er ypperlig. De har så mye glede av hverandre.

Skrevet

Vi har 3år og 8mnd mellom og det er for oss helt perfekt.

De har stor glede av hverandre.

De er nå 2 og snart 6

Og så var det så deilig å være ferdig med bleier på den ene, før den andre kom:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...