Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Jeg visste fra tidligere at pappan til lillegutt har hatt en ganske annerledes fortid enn meg med mye festing, hasj, kokain, alkohol ol. Fordi han ikke kommer fra norge har vi vært adskilt i perioder også etter at vi ble foreldre og jeg vet han er tilbake til "gamle livet" når han er hjemme men jeg hadde håpet han skulle legge igjen det når han er her. Oppdaget en dag her at han fortsatt bruker hasj men at han prøver å sjule det for meg. Han vet at jeg ikke synes noe om kombinasjonen barn/rus. Det er ikke det at jeg merker noe på han når han har brukt det, jeg liker det uansett ikke. Tenker også at han av alle bør prøve å holde seg ren så han ikke risikerer å ikke få opphold her til lands.. Uff, vet ikke jeg...Hva hadde dere gjort??
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 jeg hadde sendt han på dør, du kan få problemer selv. tenker på barnevernet.
MorLykkelig Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Så lenge du vet at han bruker det, ville jeg gitt han et ultimatum, enten hasj, eller familieliv. Er enig med det som er skrevet over meg, at dette kan jo du få problemer med og. Hva om barnevernet får snusen i hva han driver med, og at du er klar over det?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 det virker saa lett for noen og si send han paa doer. om han har et problem med narkotika saa trenger han nok noe hjelp fra noen el. saa maa han virkelig innse hva han gjoer. men, det kan han ikke gjoere foer han vil selv. du kan ikke forandre vanene hans. han maa gjoere det selv. men du kan ta kontrol over livet ditt, du kan stille krav. og det hoeres kanskje slemt ut, men du kan true han. om han ikke slutter saa gaar du ergo faar han ikke bli i norge. om du virkelig mener alvor og ikke vil bli hos han naar han driver og tuller saa mye saa forstaar han det nok. bare vaer sterk for deg og gutten din. Jeg vet ikke hvor gammel samboeren din er, men jeg tror med tiden saa vil han nok vaakne opp. menn er trege til tider. proev og faa han tent paa andre ideer, hva vil han med livet sitt, kanskje han trenger en hobby. det hoeres rart ut, men jeg tror det og faa noe annet han virkelig liker kan hjelpe. lykke til, og tenk paa deg selv foerst!!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Du gir ikke en ruset person ansvaret for et barn. Punktum, finale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå