Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Er nesten helt på gråten her, så vær så snill - orker ikke noe sånn "du burde tenkt deg om"-svar, jeg vil bare.. Tja.. Høre hva dere tror? Jeg tok ut spiralen for en tid tilbake siden, kanskje 2 mnd siden pga mye plager. (Blødde mye osv.) I tiden etter at jeg tok den ut så fortsatte det å blø, blødde vel i en to ukers tid kan jeg tenke meg. Jeg og min kjære hadde naturlig nok ikke sex i den perioden. Helgen etter at det var sluttet å blø (rundt 9-10 mai) hadde vi sex, etter noen glass vin og litt sånn - og "glemte" kondomen. Jeg, ettersom hva jeg merket selv, hadde ikke eggløsning så jeg tenkte egentlig ikke stort over det. Min kjære er mye vekke, så det tar litt tid mellom hver gang - så neste gang vi hadde sex var nå på.. Ehh.. Tirsdag. Da tok jeg angrepilla. Men.. Spørsmålet mitt er vel, er mensen totalt ustabil etter å ha tatt i spiralen? Jeg har helt panikk her jeg sitter! Om den blødningen jeg hadde blir sett på som mensen (det stoppet opp litt, noen dager etter at jeg tok ut spiralen før det begynte å blø igjen) så skal/skulle jeg jo ha hatt mensen sånn ca nå? Erfaringer? Hvordan var deres mens etter å ha tatt ut sprialen? Er man mer "fruktbar" like etter at man har tatt den ut? Ville tro jeg "hadde blødd ut alle egga", holdt jeg på å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå