Musemor med tre søte små Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Noen som vet hvor jeg finner omregningstabel fra amrikanske "gass mark" til norske Celsius grader?
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Aldri hørt om. De forskjellige enhetene for temperatur er celsius, kelvin og fahrenheit. Kanskje det er noe produsenten har funnet på?
Musemor med tre søte små Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 Nei, ser endel på bbcfood, og endel ganger sier dem noe som f.eks. putte den i ovene i 45 min på gass mark 4. (på engelsk). Lurer på hva det tilsvarer på norske komfyrer.
mamman til to gutter Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 jeg synes det høres ut som det er at man setter ovnen på "4", kanskje hvor mye gass som kommer eller noe, at det ikke har noe med grader å gjøre i det hele tatt?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Sjekk det opp på mandag hos en forhandler som selger gassovner. Eller ring ett hotell eller restaurant og hør med kokken:) Kokker har vært borti det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå