Gå til innhold

Barnefordeling....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne helgen er en merkelig helg i phantomhulen....

Junior har dratt på hyttetur med et vennepar og deres to barn. Med sjøsetting av båt og lek ute hele dagen, var det såvidt han hadde tid til å si natta da han ringte hjem isted...

Eldstejenta ble med bestevenninnen med foreldre på hagesenter i formiddag(?) for deretter å ringe og spørre om hun kunne få fortsette å være der, og overnatte til imorgen. Nor som selvfølgelig var greit, for vi vet hvordan hun koser seg.

Eldstegutten dro tidlig i formiddag avgårde for å delta på sommeravslutningsfesten for håndballen. Det har vært ymse kamper, lek og moro hele dagen, og avslutningen var disko i gymsalen.

Phantom-mannen har vært tilstede deler av dagen sammen med Måka, slik at både liten gutt har fått herjet og mammaen hvilt litt...

Da Måka og pappaen kom hjem til sovetid, endte vi i seng alle tre..og så stille som det var i huset sov i alle sammen i over tre timer...

Så dro vi alle tre opp for å se storebror spille igjen, før vi handlet mat og dro hjem igjen.

Måka koste seg med deilig kveldsmat, med begge foreldrene bare opptatt av ham og hvorfantastisk, flink og morsom han er... *kremt* Og det var en utrolig blid og fornøyd gutt som sovnet med en gang han ble lagt i sengen sin.

Nå har phantom-mannen dratt for å hente eldste mann, mens jeg har laget guttens favoritt middag. Det blir lasagne og salat til lørdagskos, og jeg har dekket et hyggelig bord med levende lys og servietter...

Etterpå skal vi kroe oss opp i sofaen og se MGP. Ikke akkurat min favoritt, men gutta har bestemt at vi skal ha ordentlig MGP fest...*ler*

Jeg tror at alle fire ungene får dekket sine forskjellige behov til fulle denne helgen...og det føles fint! (Men jeg savner Junior litt...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er både fint og litt trist når barnas yndlingsbeskjeftigelser innebærer fravær av foreldrene... Fint for Måka da å få deres udelte oppmerksomhet store deler av dagen. Det skjer ikke så ofte! Ikke nå og ikke om noen uker...

Skrevet

Å for en utrolig kosleig historie... Jeg bruker mye energi på å huske at alle ungene skla ha mat, og på at vi må få inn noen rutiner som passer for alle ungene, som jo i grunnen trenger mamman sin helt samtidig mellom seks og halv åtte hehe, det lar seg nesten gjøre, men ikke helt :-)... som for eksempel så har dritgreijenta akkurat fått servert den kveldsmaten hun burde fått for tre timer siden.... jaja... det går seg nok til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...