Gå til innhold

tisser mye oftere nå en før????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette gjelder meg altså....har pluttselig starta å tisse så ofte.Må opp om natta for å tisse liksom....og MYE oftere på dagen.

Ikke gravid,og ikke vondt....kommer vanlig mengde urin kvar gang?????

UFF litt flaut men er det noen som har peiling på hva det kan vere. Ammer nesten ikke mer nå....kan det ha en sammenheng eller????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen???? Dytter litt=)

Skrevet

Det som kommer inn må ut igjen;-) Hvis du drikker mer enn du pleier nå, så er det mest sannsynlig derfor. Aner ikke om ammingen kan ha noe å si, men hvis man ammer mye vil det jo forsvinne mye væske ut den veien også, så godt mulig det er derfor. Jeg har ikke merket noe forskjell når jeg har trappet ned ammingen, men det kan jo hende jeg ikke er like flink til å drikke like mye nå...

Skrevet

Hei!

Ikke for å skremme nå altså...

Kanskje en ide å ta en urinprøve hos legen og måle sukkerinnholdet på fastende? Iallefall hvis du plutselig har begynt å drikke mye mer enn vanlig tenker jeg og hvis dette vedvarer.

Håper alt ordner seg og at det bare er noe forbigående :-)

Skrevet

Drikker nesten ingen ting.....er litt meir tørst eller vanlig og har tenkt diabetis pga at eg hadde svangerskapsdia......men målte meg på apparatet mitt og blodsukkert er fint så da slo eg det liksom litt i fra meg.....men veit ikkje heilt korleis dette funka...men når blodsukkert er ok så kan eg vel ikkje ha dia?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...