Gå til innhold

Hvilken vippestol anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på baby bjørn, men de er jo ganske dyre synes jeg..

 

chicco? er de noe ålreite?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp babybjørn på Finn da vel. Det gjorde jeg, 4- eller 500 ink frakt. Superfornøyd!

Skrevet

Jepp det har jeg gjort nå:o)

 

Men du, jeg har sett at det finnes mange forskjellige farger på babybjørn stolene, er det forskjellige typer eller er det årsmodellen? Eller er det bare at de finnes i forskjellige farger?

Skrevet

Babybjørn er stooooorfornøyd. Har hatt en annen til nå men kjøpte en bb på finn for 200 kr. Den er genial =0)

Skrevet

Den finnes i mange forskjellige farger...

Skrevet

Hvorfor er den mer genial enn andre? Mener ikke mase, men er bare nysgjerrig:o)

Skrevet

Jeg syns den er genial av 2 grunner:

1. baby klarer å gynge fart selv fra de er ganske små

2. den tar liten plass, og kan lett tas med på tur

Skrevet

Baby bjørn er kjempebra. Er også enkel å sette sammen, enkel å stille nivåene på etc.

Skrevet

vi har babybjørn og er strålende fornøyd. Mini slappet så av når han satt i den og gynget seg selv. Derimot så er den helt umulig å bruke som matstol. Rett og slett pga gyngingen. Særlig ble det et problem da mini klarte å gynge seg selv og synest det var veldig gøy å gynge når vi prøvde å mate..;)

 

Så til mating har vi en slik annen type som ikke gynger så lett som BB. Mer som en vuggestol;)

 

Så alt til sitt bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...