Mamsen87 :) Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/05/24/536080.html Jeg håper virkelig de får bli i Norge alle tre. Det falt en tåre eller tre her nå. Stakkars folk..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Jeg tror jeg må lese igjen. Det sto hun hadde fått bli grunnet hun var lespisk men er nå gift og fått ett barn? Da tror jeg neppe nå hun blir straffet i Iran. En på jobben som er lespisk dro sammen med kona si til Iran for ett par uker siden. Hadde det helt fantastisk. Men det er sikkert noe annet å bo der fast som lespisk. Bli nok utstøtt. En homsekompis har vært der ett par ganger møtt menn han har møtt på nettet som ikke forteller sin familie de er homser men som koser seg litt på si. Må desverre si jeg har sett enda tristere historier av folk som er blitt "hevet" ut. Får håpe det ordner seg for de. Utrolig heldige som får fri rettshjelp.
Mamsen87 :) Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 Hun har fått barn utenfor ekteskapet og det er ikke helt "lov" der nede. Hvis du ser videoen så får du det raskere forklart:)
Tia med 2 ♀ Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Hvis jeg husker rett så er det mere i den saken da, hun er allerede dømt så må nok ta straffen om ho blir sendt tilbake. Plus faren har truet henne med å drepe henneom hun kommer tilbake, plus hun har giftet seg uten faren/familiens samtykke. Og hun har byttet relgion.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Men de giftet seg jo i 06 fikk barn i 07
Mamsen87 :) Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2008 Eller hun er gift, men ikke med tillatelse fra familien. Det er vel sånn det er ja..
Mamsen87 :) Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2008 Hun har konvertert til kristendommen, giftet seg utenfor islam med en mann hun selv har valgt - og fått barn med ham. Sånn, det ble riktig..
Gjest Mylian *2pp* Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Hun blir drept om hun kommer tilbake til iran. Forøvrig heter det lesBisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå