Gå til innhold

vi kjøpte ny bilstol på messen idag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

be safe izi combi 0-18 kg

kan bruker begge veier.

noen som har denne? er dere fornøyde med den??

tenkte vi skulle vente med å bytte til maxi cosi`en blir for liten.. syns det ser ut som de sitter så rett opp og ned i de andre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, er fornøyd. Men som du sier sitter barnet veldig rett opp. Lurt å vente til de sitter skikkelig støtt før man bytter.

Skrevet

Det er mest trafikksikkert å sitta så rett som mulig. Blir nok ikkje noko problem, begge mine har vert så fornøgde når dei har bytta stol fra nyfødt til str over. Dei har vert så stolte atte hehe

Blir nok bra detta, eg har ikkje bytta før den andre har vert for liten, gutten min var ca 9mnd og jenta mi var nesten 1år men ho er mykje mindre enn det broren var

Skrevet

Vi har :) det er en kjempe god stil for større barn, men litt for bratt for de mindre (under et år)

Kjøpte sete i dag på messa vi også :) maxsi cosi til babyen i magen...

Skrevet

Vi har det setet og kjempe fornøyd. Lillebror brukte babystolen (0-13kg) til han var 1 år og enda kunne han sikkert brukt det litt til. Men selene begynte å bli korte og han var stor og ville helst sitte opp litt mer, så vi valgte å bytte når han var 11 mnd og 2 uker gammel.

Ville nok venta til det andre er for lite ja, de sitter mye brattere i combi setet, selv om det er 5 instillinger på ryggen.

Hadde forgjengeren til dette setet sist, og storebror koste seg i det hver gang vi kjørte.

Skrevet

emilie er 10 mnd og 7 mnd så hun passer fortsatt i maxi cosien så vi holder oss til den en stund til, men hittil er vi fornøyde med kjøpet! =)

Skrevet

Vi har setet og er veldig fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...