Gå til innhold

Oslo


Barbarella og froskebarna

Anbefalte innlegg

Hei!

Regner med at det er en del her som bor i Oslo... Hvem er dere? :)

 

Jeg er 29 år og har termin 19. januar. Dette blir vårt første barn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei-Hei:) Gratulere:)

 

Jeg bor også i oslo. 38år og har termin 17jan. Vi har en sønn som akkurat har fyllt 2år.

 

Hvordan er formen? Formen min er fin, litt ømme pupper og lett trøtt.. Har best priv ul til torsdag for å se om hjertet slår og allt foreløbig er bra. Er 6+3 i dag

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer til deg også! :)

Tror formen min er veldig bra i forhold til mange her, litt småkvalm (føler meg "bilsyk", men ikke så kvalm at jeg spyr) og er trøtt og ømme pupper. Er egentlig glad for disse "symptomene", da føler jeg at alt er som det skal, var redd en stund fordi de forsvant i noen dager.

 

Hvor tar du privat ul, og hvor mye koster det? Er litt fristet selv. Si fra hvordan det går med deg på torsdag, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Bor i Gamlebyen/Ekeberg, er 36 år, har 2 år gammel sønn. Er 4+3 nå :-) Hadde vært kjekt å treffes etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

jeg bor på vålerenga, er 29 år og har termin den 21 januar.

Har en gutt fra før på 5 år. men ny mann denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:)

jeg er 24 år og dette er vårt første barn, måtte gjennom en senabort i uke 19 for ca 7 mnd siden, så håper det går bra nå.

 

Bor i Gamlebyen, studerer og jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bor også i Oslo. Er 26 år, og dette er vårt første barn. Jeg vurderer også å bestille privat ul, men hørt at det koster rundt 1000 kroner, kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei oslo-jentene:)

 

Jeg mistet i MA uke 8 i slutten av nov07, gikk med brunlig utflod og småblødninger(sorry detaljer) i litt over èn uke. Vagte da å ta en privat ul bare å få dette bekreftet. Brukte da Oslo city og betalte enten 900 el en 1000lapp. Etter d har jeg hatt en SA (nesten uke 6), så nå har jeg best priv ul, for å roe ned et urolig mammahjerte om at allt står bra til. Hjertet slår nå, så d ser vi godt. Så kryss fingrene for meg på torsdag! (D er ingen ting som indikerer at ikke allt er som d skal altså)

 

Nå skal vi ut i d flotte været:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helluen:)

 

jeg er 22 år og bor på sagene. Dette er vår første. Studerer juss på uio, mens sambo er ferdig utdannet økonom nå:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 26 år og fra Oslo. Venter min første, sambos andre. Regner med at terming er 27. jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 29 år, blir 30 før lille`n kommer da.. Vi bor på manglerud og dette er vårt første barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

 

Jeg bor også i Oslo, er 29 år og vi venter vårt første barn i januar! :)

Testet positivt på lørdag så dette er fortsatt veldig nytt for oss, men skal til legen imorgen og da blir det nok litt mer virkelig. Da får vi kanskje vite litt mer om termindato - foreløpig tror jeg det er rundt 30. januar.

 

Gratulerer til alle vordende januarmødre! Håper formen deres er fin. Jeg er utrolig trøtt, men ellers i finfin form:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer alle sammen!!!

Jeg er 32 og bor i Olso. Dette er vårt første barn! Har en liten spire på 5+5, termin 23 jan, foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi ganske manger her, så jeg drister jo meg til å spør om det er interesse for å få igang møter i Oslo jeg da`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig gjerne med på Oslo-treff etter hvert, men tror jeg venter til etter de magiske 12 ukene, i tilfelle jeg kjenner en av dere! ;) Man vet jo aldri, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste for Oslojentne

 

17.jan -DOLCE&GABBANA-the one: 38år. Vi har en sønn på 2 år!

 

19.jan -Eli:): 29 år. Dette blir vårt første barn! :)

 

21.jan -Iona: vålerenga, er 29 år.Har en gutt fra før på 5 år.Men ny mann denne gangen :)

 

23.jan-Synnis:32år. Dette er vårt første barn!

 

27.jan -"Liten" lykke i magen: 26 år og fra Oslo. Venter min første, sambos andre.

 

 

30.jan -Snøstjerne: 29 år og vi venter vårt første barn:)

 

31.jan -Jubis: Gamlebyen/Ekeberg, er 36år, har 2 år gammel sønn.

 

aggin78

jusstudent*spire som vokser

Aggie Bird

AMS33

Emo girl

 

D stod ingen termindato hos dere, men kan dere ikke fylle dere inn der dere hører hjemme:) Og dere andre. Om dere vil forandre noe el tilføye, gjør gjerne d. Satte bare opp denne lista slik at vi kan bedre ha oversikt over oss:) Og unnsyld om jeg har glemt noen!

 

Blir gjerne med på treff, men er enig med Eli;) om at vi kansje kan vente til etter 1.trim:) For min del blir d først etter ferien fra uke33...

 

Nå hvordan er formen da jenter? Jeg kan sove,sove,sove, boobsa er fortsatt ømme og blir litt kvalm utover dagen.... 3 dager igjen til ul..

Ute og gikk i over 1 time i går, skal ut å gå samme runden i kveld: så stolt av meg selv:)

Endelig sommer-vær igjen: Deilig!

Har dere booket sommerferien da? Vi reiser 4 uker til spania. Juuuuuupiiii:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra innsats, Dolce :-) Ser ut til å bli en liten klan dette her da...

 

Jeg har siste eksamen i kveld (har studert på kveldstid ved siden av dagjobb) og reiser til Frankrike om 14 dager. Blir dårlig med sjampis og rødvin, samt deilige upastiruserte bondeoster m.m. men JEG KLAGER IKKE! Får holde meg til nydelig sol, strandliv og annen god mat. Også har de jo maaaaassse finebarneklær!

 

Snakkes sikker uti juli/august??? Frøene sitter vel godt nok da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor også i Oslo, og det kan se ut som jeg har termin 31. januar. Jeg har ingen barn fra før og er 28 år. Jeg testa meg i går, og det hele er et stort sjokk for øyeblikket! Det har hjulpet veldig å lese gjennom historier her på forumet. Men noe av det verste for øyeblikket er at samboeren ikke er klar for dette. Det er ikke planlagt, men vi er i et stabilt forhold med god økonomi. Tok en "sykedag" på jobben i dag for å bearbeide tankene litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 jan - aggin78, vårt første barn

 

17.jan -DOLCE&GABBANA-the one: 38år. Vi har en sønn på 2 år!

 

19.jan -Eli:): 29 år. Dette blir vårt første barn! :)

 

21.jan -Iona: vålerenga, er 29 år.Har en gutt fra før på 5 år.Men ny mann denne gangen :)

 

23.jan-Synnis:32år. Dette er vårt første barn!

 

27.jan -"Liten" lykke i magen: 26 år og fra Oslo. Venter min første, sambos andre.

 

 

30.jan -Snøstjerne: 29 år og vi venter vårt første barn:)

 

31.jan -Jubis: Gamlebyen/Ekeberg, er 36år, har 2 år gammel sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter:) En liten oppdatering fra meg:

 

Ja, nå sitter jeg her helt utladet og murring i hodet som minner meg sterkt om begynnelsen på en dundrende hodepine.....

Men den mottas med takk, vi har vært på ul og microben er nå 11mm stor og 7+1 dag gammel. plommesekken er der og hjertet slo som bare d:):):)

Phuh!!!! Nå kan jeg senke skuldrene litt og snille legen gratulerte oss som foreldre i januar, for han mente på at dette skulle gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...