Northernlights Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Hvordan var katten deres i ukene hun var gravid??? Mere kjælen, latere, osv?
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Ja, det og et skikkelig matvrak i tillegg, pluss at hun for rundt å lette etter et egnet sted. Nå ligger det 4 stk nøster og patter for harde livet på henne. En hvit og mørk grå tiger, to skilpaddefarga og en rød tiger....herlige små rett og slett. Freser og spytter bare vi nærmer oss kassa. Gravid katt?
Northernlights Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 Ja,det tror jeg hun er. Til min fortvilelse, og ungenes store forlystelse... Vi har tre hunder i tillegg, så her er det liv nok.. men søte er de,selvsagt-
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 haha...var sånn her også..guttungen jubla...jeg og gubben gråt nesten en skvett... SKal lage til et svært kaninbur å ha dem i ute når de kravler utav kassen sin....orker ikke kattunger i gardinene og rundt føttene, pluss kattedass inne.. Urk.... Neste år skal vi uansett kjøpe oss et par kaniner å ha ute her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå