Fru Hyggestund Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Er fortsatt litt i sjokk, men det begynner å gå opp for oss. Tenk vi er gravide igjen! Lillegutt er jo bare 9 mnd... Har jo tenkt å amme han enda ei stund, så jeg blir antagelig ammende i 3 år i strekk når jeg er ferdig. Skikkelig melkeku! Det passer skikkelig dårlig i forhold til økonomi, jobb, bolig og alt sammen... men,men - det får bare gå Noen andre som har to tette? Har det gått greit? (Lillegutt vil være 1,5 år når han blir storebror
LadyLuck & Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 14mnd mellom mine. Skal ikke lyve,det er tungt til tider, men ville ikke hatt det på noen annen måte for allt i verden.
kath gutt07 & jente10 Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Gratulerer! Det går helt sikkert bra! Og barna får sikkert mye glede av hverandre.
neutral Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 GRATULERER!! Heldiggrisen du:-) Joda, dere vil nok gå travle tider i møte, men tenk så herlig det blir!! Jeg ønsker meg også "to tette", så akkurat nå misunner jeg deg:-) Dere klarer dette. Du er jo så godt i gang allerede;-) Håper du får et ukomplisert svangerskap og masse lykke til:-)
mizz25 Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Heisann =) e 16 mnd mellom mine,ene e 20 mnd å andre e 3,5 mnd.. E MEGET heftig til tider,vi vil ikke anbefal noen det,men ting e blitt bedre,ting går seg til etterhvert =) alt e bare en periode,ting e allerede blitt bedre :-) Men vi vil ikke ha tebake de tre mnd som har vært =) MEN,når det e sagt så får dæm jo en god lekekamerat og støtte i hverandre i årene fremover,blir nok bare gøy =) Så gratulerer så masse =)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Hei=) Gratulerer så masse! Jeg ville bare si at du er i samme båt som jeg/vi er;) Men jeg fikk min andre gutt på mandag, og litlingen på 18 mnd er blitt storebror;) Den første uka har egentli gått veldig greit iom at jeg har mannen hjemme, han får permisjon med lønn i to uker etter fødselen:) Vi kommer til å få det litt tøft økonomisk, men alt går=) Ønsker deg lykke til, det blir nok bra greier;)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Massse gratulere =0) 16 måneder mellom tullene her. Kunne tenkt meg enda en nå =0) men nå blir spiralen inne ett par måneder til =0). Det er fantastisk =0)
OsloMor Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Gratulerer så mye, jeg har også 1.5 år mellom mine jenter!
trollmor & trollungene Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Gratulerer så mye! Lillegutt var også 9 mnd når jeg ble gravid igjen. Blir 18 mnd mellom våres også.
kokosyklus Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 HURRA!!!!!!!!! AH så heldige dere er!! Snuppa mi er straks fire måneder og jeg går allerede og ønsker meg nummer to:) Ha ha ha! jeg hatet svangerskapet, de første 2 mnd etter fødseklen synes jeg var lite hyggelig og jeg ville bare tilbake til jobb. men nå..... Jeg ELSKER å være mamma og vil ha nummer to med en gang! Ikke for å bli ferdig med det, men fordi jeg så gjerne vil hilse på neste:) Hvem er du da lille venn?? heldige heldige dere!!!!! Kos deg nå, og spis så ofte og sundt du bare kan. Det trenger kroppen din nå!
enpå3ogenpå1 Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!! Vi har en gutt på 6 mnd og vi prøver på nr 2 allerede. Vi vil også ha to tette. Så jeg er like spent hver gang mensen nærmer seg! Jeg elsket å gå gravid og fødselen var en drøm, så her bare kjører vi på og håper neste gang blir like fin Synes dere er skikkelig heldige, barn er fantastiske og den slitsomme perioden det sikkert blir med to å tett - ja - den går jo over! Enig med kokoyklus & Emma - heldige heldige dere!!!!
twoboys & a girl Skrevet 25. mai 2008 #12 Skrevet 25. mai 2008 Gratulere så mye:o) Blir sikkert litt slitsomt i begynnelsen med to tette, men de får sikkert et kjempe bra forhold etterhvert. Alt har en tendens til å ordne seg. Har lyst på en til innen han her blir to år. Har 5 år mellom disse å det synes jeg ble for mye.
mamma til 2 små:=) Skrevet 25. mai 2008 #13 Skrevet 25. mai 2008 Bedre å få dem på rappen:=) blir fort ferdig med småbarnsperioden! Jeg elsker å ha baby men stress når dem begynner i trass:=)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 25. mai 2008 #14 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer! Som de sier her så er det nok slitsomt i begynnelsen. Men ungene har mye selskap i hverandre mens de vokser opp. Junior er også 9mnd, og for noen uker siden fikk jeg panikk av en tvilsom skyggestrek. Er ikke gravid, men det satte igang mange tanker. Gleder meg til neste barn, selvom jeg omtrent ikke henger sammen pga dårlig nattesøvn for tida. Håper nesten på en glipp.... Men prøver nok på termin før eller etter høstonna 2009 Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå