Amonym i dag Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Så i et annet innlegg at du også er gravid brud med stoor mage i sommer;) Så da lurer jeg på, hvilken kjole DU har valgt om du har lyst å fortelle:) Jeg er 7 mnd på vei i bryllupet vårt og har en gravid-brudekjole fra Nixa:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Hehe, ja, d vil jeg gjerne fortelle:) Er en nyydelig kjole fra Blue by Enzoani, har masse bilder av den på profilen min som du kan se på hvis du vil=) Sleit skikkelig m å finne en passende kjole, for SAMTLIGE kjoler omtrent har jo trange trange korsettliv for tida...Men fant til slutt denne, som jeg falt pladask for, kjærlighet ved første blikk;) Er en vanlig brudekjole, ikke gravidkjole, men er masse plass til mage pga empirelivet! Herlig! (kommer til å være 6 mnd på vei i bryllupet (hvis alt går bra:)! Har du noen bilder av din kjole da?
Amonym i dag Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 Jøss, den var lekker!!:-) Kjempefin kjole til å ha en voksende mage i! Jeg får ikke frem linken til akkurat den kjolen jeg skal ha, men den ligger under www.nixa.se under Bröllöp, Brudklänningar för gravida. Kjole nr 3 fra venstre:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Fin kjole=) Tror jeg har vært innom den siden og snust litt på kjoler der en gang i vår jeg også, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå