Madamina Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Den siste uken har jeg ikke vært trøtt. Inget behov for å sove om dagen og jeg har full energi til midnatt. Deilig. Jeg aner et sosialt liv igjen og mer orden i huset. Men måtte vente til uke 20.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Så herlig å få energi tilbake da:) Er årstide til det også.. Både å få energi og orden i huset. Ikke tenk på fortiden og de 20 ukene som har vært.Slik er det bare. Men nyt resten av svangerskapet med energi, men ikke slit deg ut da.. Fort gjort å gjøre for mye når en har så masse innebygd energi å ta igjen.. Nå vil /skal vi ha en lang og god og varm sommer:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå