Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken har jeg ikke vært trøtt. Inget behov for å sove om dagen og jeg har full energi til midnatt. Deilig. Jeg aner et sosialt liv igjen og mer orden i huset. Men måtte vente til uke 20.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig å få energi tilbake da:) Er årstide til det også.. Både å få energi og orden i huset. Ikke tenk på fortiden og de 20 ukene som har vært.Slik er det bare. Men nyt resten av svangerskapet med energi, men ikke slit deg ut da.. Fort gjort å gjøre for mye når en har så masse innebygd energi å ta igjen.. Nå vil /skal vi ha en lang og god og varm sommer:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...