Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! JAAAAAA!!!! *snille mannen min*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har nemlig kjøpt biletter til Bryan Adams til oss!!

Gleder meg til 7.juni! da skal vi på bryan adams med to vennepar+ en hel haug andre venner) og høre på bryan adams, kurt nilsen, publiners..og..haha...pulverhund...aldri hørt om dem før=P

 

å da skal jeg drikke viiiiiiiiin *gleder seg*

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Så digg!!! Snille mannen=)

Skrevet

Så gøy, da. Herlig å ha noe å glede seg til :-)

Skrevet

Men jeg måtte gi opp noe da1

ingen cafe besøk hele juni og ingen nye klær...forutenom badetøy...det skulle jeg få kjøpe siden vi skal i basseng når vi drar på ferie....

 

men ingen sko*snufs*

ingen sko....men men...

ingen nye klær...ingen sjokolade heller!! *gulp*

 

men det gir jeg gladelig opp for en kveld med bryan adams!! hoho!!

 

 

så fra og med juni må dere hjelpe meg å IKKE bruke unødige penger...!

skal vel egentlig gå greit det vel...? *optimistisk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...