Kirsebæra Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Han har nemlig kjøpt biletter til Bryan Adams til oss!! Gleder meg til 7.juni! da skal vi på bryan adams med to vennepar+ en hel haug andre venner) og høre på bryan adams, kurt nilsen, publiners..og..haha...pulverhund...aldri hørt om dem før=P å da skal jeg drikke viiiiiiiiin *gleder seg*
Kirsebæra Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 Men jeg måtte gi opp noe da1 ingen cafe besøk hele juni og ingen nye klær...forutenom badetøy...det skulle jeg få kjøpe siden vi skal i basseng når vi drar på ferie.... men ingen sko*snufs* ingen sko....men men... ingen nye klær...ingen sjokolade heller!! *gulp* men det gir jeg gladelig opp for en kveld med bryan adams!! hoho!! så fra og med juni må dere hjelpe meg å IKKE bruke unødige penger...! skal vel egentlig gå greit det vel...? *optimistisk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå