to søte små Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Jeg må bare skrive ned noen tanker og følelser....må bare få de ut og håper at det hjelper! Jeg er ikke gravid, så det har ikke noe med det å gjøre.. Jeg er gift og har tre barn og bor i en stor by nord i landet. Jeg går på skole og der har jeg en lærer som er billedkunstner og driver eget firma. Jeg skrev her for en stund siden hvor jeg fortalte om at han spurte meg om jeg ville sitte modell for ham til oljemalerier. Det takket jeg ja til og har nå sittet to kvelder for ham og skal gjøre det flere ganger. Han er 62 år og gift. Han er en mann som er veldig karismatisk, kjekk, gentleman og oppmerksom. i tillegg er han veldig høyt respektert av alle elevene og lærerne her pga kunsten sin og pga at han er en sånn utrolig flott mann. Han ser ikke ut som om han er en dag over 50. Saken er at da jeg satt modell og når jeg har ham på tomannshånd er vi helt på nett! Vi ler og prater og har en kjempefin tone. Det er veldig koselig og gøy!!) (legger til at ingen andre i klassen vet om dette modell-greiene) Han har også sagt at han ville ha mistet jobben med en gang dersom kollegaene hadde hørt hvordan han snakket til meg.(komplementene) på den måten har han kanskje vært uprofesjonell, men han sier han er så fasinert og ikke klarte å styre seg, slik at da anledningen bød seg og vi var på tomannshånd, bare snakket og snakket han.... Han er jo kunstner og snakker i store ord og er poetisk i talemåten og han kommer med så mange, fine komplimenter til meg. Det går på at jeg er flott å se på, at det er utrolig at jeg har født tre barn , er så vakker osv...og i det heletatt masse slike ting. (håper ikke det høres teit ut at jeg sier dette selv, men det er jo DET han sier...) Jeg forstår så godt det han sier om at han er fasinert av meg og at kunstnere lar seg fasinere og uttrykker dette i kunsten. Jeg tror jeg tar det på den rette måten og jeg vet at han ikke prøver seg på noe, for å si det sånn....! Han er veldig ordentlig og snakker ofte om kona si og er opptatt av at min mann vet om at jeg er modell for ham for at det skal være "rent". Samtidig sa han sist at "jeg har lyst til å gi deg en klem fordi dettehar vært så gøy, men det heter - never touch the model..." så det ble ingen ha det-klem... På den måten er han jo profesjonell. Men han legger virkelig ikke skjul på at han er betatt av meg , for det har han sagt rett ut. og at han "må holde seg i skinnet" og sånne ting... Men denne oppmerksomheten jeg får av ham gjør noe med meg! Hovedgrunnen til at det virker så sterkt på meg er at jeg beundrer ham sånn som kunstner og pga den personen han er! Hele væremåten hans er bare så utrolig og denne oppmerksomheten betyr så mye fordi den kommer fra ham! Men nå sitter jeg her med en vond klump i magen fordi jeg lengter så etter ham! Jeg vet det er pga oppmerksomheten han gir meg, men mest av alt er det pga min beundring for kunnskapen han har og det han driver med, pluss, (som sagt) at han er så karismatisk. Tenker på han hele tiden og lengter bare etter å være sammen med ham! Herregud- tror jeg begynner å tørne helt! Jer er 29 og ham 62!!!! Men det går altså an:o) Men samtidig gjør aldersforskjellen og det faktum at begge er gift det så trygt, fordi noe forhold er umulig. Men jeg plages så av dette dype savnet!! Å, det var godt å skrive dette ned!! Ville egentlig bar få det ut, men hvis noen har noen tanker, hadde det vært interessant å høre. Gjerne ang ham også..fremgangsmåten hans...osv....... Det er så vanskelig at jeg ikke kan snakke om dette til noen, siden det må være hemmelig, så lenge jeg er studenten hans. Må si at mannen min vet alt om dette. Han synes det er helt greit at jeg står modell for ham og jeg har også fortalt om denne fasinasjonen. Han er bare opptatt av det fysiske, han - og så lenge mannen ikke gjør noe fysisk, er det ikke noe problem....
to søte små Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 dere syns kanskje dette er teit og uviktig, men jeg håper såveldig å få høre noens tanker rundt dette:o)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 kan virke som du er mer fasinert av ulovligheten en selve mannen.. tror d er ganske vanlig å bli fasinert av eldre menn ...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Så lenge det ikke går videre så ser jeg jo ikke noe problem med det. Det virker helt sikkert positivt på deg at du får de tilbakemeldingene du gjør, sikker på at det får deg til å gløde og se på deg selv på en annen måte, som går til fordel for din mann og dine barn. Og at du har et åpent forhold til mannen din og forteller om det, gjør jo at det ikke er noe skittent og skjult. Høres jo litt herlig ut å ha en slik mann å se opp til
to søte små Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2008 tja....kanskje .. vet ikke....... takk for svar!
to søte små Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2008 Å, tusen takk for et veldig godt og koselig svar! jeg tror du har rett i det! Problemet er at jeg er så fraværende og når jeg er hjemme lengter jeg bare....men det er vel prisen jeg må betale....) Hører gjerne flere svar!
SuperMoM <3 Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Altså.. Det er jo alltid hyggelig å høre pene ting fra andre personer og da har man vel en tendes til kanskje å bli en smule betatt. Så lenge det holder seg til det og dere ikke gjør noe så er det jo ikke noe gale. Savnet kan jo være at du får såpass mye komplimanger og kanskje ikke får like mye fra mannen din? Kanskje jeg er helt på bærtur her,men det som falt meg inn:p *ler* Og mannen din vet jo også om det:)
to søte små Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2008 jo, det kan sikkert stemme... Men hvordan er det egentlig.....opplever dere også av og til "forelskelser" selv om dere er iet forhold? (altså til andre enn mannen din?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå