Gå til innhold

I kveld skal vi...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi endellig barnefri, og skal ikke hente småtassene igjenn før klokken fem i morgen.

Så i kveld skal jeg å sambo ut å ta oss en øl, for første gang på nærmere to og et halvt år (to tette sv.skap).

Gleder meg vilt..

 

Men hva skal jeg gå med, hvor mye sminke er for mye... ikke vant til sånt lengre jeg.... *hihi*

Vet vi bar skal på onkel (onkel lauritz) der en kamerat av oss skal være på jobb i kveld, en som sagt første tur ut på to år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal gå med det du liker, du sminker deg så det ser naturlig ut og du er fornøyd. Verre er det ikke!

 

Kos deg.

Skrevet

syns det er morsomt jeg.. ikke hatt denne følelsen på leeenge

Skrevet

lucky you - kose deg litt for meg og da =) gud så lust på en øl jeg har,

Skrevet

hatt lyst på øl siden 17mai i fjor jeg...

 

Eneste litt kjipe er at grunnen til at jeg kan drikke er at det gikk til h** med amminga denne gangen også..

 

Men gler meg......

Skrevet

me too... huff men du må kose deg masse da =)

Skrevet

skal ta meg en øl med deg i tankene da, om det ikke blir verre for deg da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...