LadyLuck & Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 I dag har vi endellig barnefri, og skal ikke hente småtassene igjenn før klokken fem i morgen. Så i kveld skal jeg å sambo ut å ta oss en øl, for første gang på nærmere to og et halvt år (to tette sv.skap). Gleder meg vilt.. Men hva skal jeg gå med, hvor mye sminke er for mye... ikke vant til sånt lengre jeg.... *hihi* Vet vi bar skal på onkel (onkel lauritz) der en kamerat av oss skal være på jobb i kveld, en som sagt første tur ut på to år..
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Du skal gå med det du liker, du sminker deg så det ser naturlig ut og du er fornøyd. Verre er det ikke! Kos deg.
LadyLuck & Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 syns det er morsomt jeg.. ikke hatt denne følelsen på leeenge
EierIkkeFantasi Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 lucky you - kose deg litt for meg og da =) gud så lust på en øl jeg har,
LadyLuck & Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 hatt lyst på øl siden 17mai i fjor jeg... Eneste litt kjipe er at grunnen til at jeg kan drikke er at det gikk til h** med amminga denne gangen også.. Men gler meg......
EierIkkeFantasi Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 me too... huff men du må kose deg masse da =)
LadyLuck & Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2008 skal ta meg en øl med deg i tankene da, om det ikke blir verre for deg da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå