Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 eg hadde sex forgje lørdag med x, men det gikk ikke for han...... også hadde eg sex med y på søndag der vi gikk hele veien.. hvem er da faren til barnet??? er det ikke sånn at det kan komme noe ut sjølv om det ikke går for han??? hjelp meg..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 For det første så ville jeg latt være å skifte partner SÅ ofte. Men hvem som er faren, kommer vel an på hvem av x og y som har de kjappeste svømmerne:) Og om du er gravid i hele tatt. Dette finner du først ut etter ungen er kommet med DNA-test. Men det var jo litt raskt å finne ut om du er gravid allerede nå......?
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Barnet? Hvordan kan det være snakk om et barn allerede?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 ja jeg vet, men x kom det jo ikke noe ut av.. det gikk ikke for han.. vi holdt vell på i ca 5-10 min.. men det er ikke sånn at eg hopper i seng med folk i hytt og pine.. eg blei så og si voldtatt men vil ikke si det til noen.. da klikker det for typen. og eg trur eg er gravid og har sagt det til typen og han er kjempe glad.. er egentlig ganske sikker på at det er typen som er faren siden det er han som det gikk for
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 jeg mente pinse helge og det er ca to uker siden...
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Du får ta en test da i det minste, før du begynner å stresse. Og du har nok ingen mulighet til å finne ut hvem som er far før etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Det kommer sædceller uanset om det går for han eller ikke. Jeg hadde sex i 5min,og det gikk ikke for han,men gravid ble jeg.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 "og eg trur eg er gravid og har sagt det til typen og han er kjempe glad.. " Greit å bestemme seg på forhånd når man skal skrive meningsløst bullshit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå