Gå til innhold

hehe........... de er jo morsomme da.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann på 3 har overnattingsbesøk av en kamerat for første gang..... De ligger ved siden av hverandre nede på rommet nå og skravler som gale : )) klarer jo ikke å ti still : ))

 

Jaja..... de sovner vel til slutt : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dei er så herlige da. Gutten min er den som pratar mest når han sover borte men så er det han som sovnar først au da, han kan bare slokne midt i setningen han hehe

 

Artig med overnattingsbesøk, gutten min sov over hos ei veninne av han når han var ca 3,5år og han stor kosa seg. Først overnatting utenom familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...