Meg og bøllegutta!! Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Eldstemann på 3 har overnattingsbesøk av en kamerat for første gang..... De ligger ved siden av hverandre nede på rommet nå og skravler som gale : )) klarer jo ikke å ti still : )) Jaja..... de sovner vel til slutt : )
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Dei er så herlige da. Gutten min er den som pratar mest når han sover borte men så er det han som sovnar først au da, han kan bare slokne midt i setningen han hehe Artig med overnattingsbesøk, gutten min sov over hos ei veninne av han når han var ca 3,5år og han stor kosa seg. Først overnatting utenom familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå