Gå til innhold

Dere som har Brio Happy


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye knirk i deres vogner. Synes min bare blir værre og værre.

Lurer bare på om dette er et problem med disse vognene eller om det bare er min. Jeg holder på å bli gal av alle knirkene:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våres har begynt og knirke litt i leddene. Ikke så gammel heller. Bare brukt i snart 4 mnd.

Skrevet

Kjipe greier. Vi har hatt vår i 1 år nå og etter at vi skiftet fra bag til sports delen blir den værre å værre:

Skrevet

Bruker bare bagen foreløpig.Men håper ikke det blir verre. Kan jo høre med de der du kjøpte om de kan smøre den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...