*mom to L & M* Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Er det mye knirk i deres vogner. Synes min bare blir værre og værre. Lurer bare på om dette er et problem med disse vognene eller om det bare er min. Jeg holder på å bli gal av alle knirkene:(
Jewel m/jente får gutt Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Våres har begynt og knirke litt i leddene. Ikke så gammel heller. Bare brukt i snart 4 mnd.
*mom to L & M* Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 Kjipe greier. Vi har hatt vår i 1 år nå og etter at vi skiftet fra bag til sports delen blir den værre å værre:
Jewel m/jente får gutt Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Bruker bare bagen foreløpig.Men håper ikke det blir verre. Kan jo høre med de der du kjøpte om de kan smøre den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå