Maud Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 I dag har hele Maudfamilien vært i 4-årsdag. Jammen blir det mye bråk med en gjeng med barn giret på sjokolade. De hadde gått til innkjøp av en sjokoladefontene og det var moro! Her i huset har det også blitt servert sjokoladefondue ved enkelte anledninger, men ikke i en fontene. Storebror var rask til å si at han ønsket seg en sånn. Ellers legger jeg merke til at Disney fortsatt er i stand til å fenge hele barnekull. Det var "Cars" der akkurat som her. For alle penga ;-)
iznogood Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Hva? Har dere vært i bursdag hvor der bliver servert sjokolade? Men da får jo barna i seg sukker - og alle opplyste mennesker i disse dager vet at sukker er djevelens verk! Gi barna er gulrot ved festelige anledninger, mener jeg. Og oppskåret kålrot er aldeles eminent lørdagssnack. satt ikke helt> Cars er tingen for gutter (og faktisk en god del jenter) i alle aldre - så det temaet traff nok samtlige gjester :-) Hørtes ut som en veldig vellykket feiring.
phantomet Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Jeg er som iznogood helt i sjokk... Får virkelig barn sjokolade i bursdager der dere deltar??? Hva slags mennesker skal det bli av disse små??? Alle vet at det begynner med sjokolade og sukker...og ender i rennesteinen som narkoman alkoholiker... Det er jaggu ikke mange trinn mellom disse to altså... Her tar vi med vår egen tupperware boks fylt med kruskakli og youghurt naturell når barna er i fødselsdag...og selvfølgelig renset vann i passe tempererte flasker... *latter*
Maud Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 Så er jeg altså avslørt en gang for alle. Mine venner er politisk ukorrekte mennesker som leder barna rett inn i fristelse. De prøvde å gjøre det hele litt mer spiselig med å ha frukt som skulle dyppes inn i sjokoladefossen, men de glupeste barna fant selv den rette veien inn i fortapelsen. De droppet frukten og satt der med gaffelen inn i sjokoladedrømmen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå