Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Er det alderen eller ? velger og ikke skylde på den. Men har begynt å merke div. vonter rundt i kroppen... Etter ryddesjauen i dag verker ryggen noe j.... og det verker litt ellers her og der. Men når det er sagt skal jeg ikke klage, to av mine søstre har kroniske leddgikt, og det er vondt å se hvilket smertehelvete de går igjennom. Så kan jeg jo naturligvis ikke la være å tenke på om sykdommen er på vei til meg også ........håper inderlig ikke det. Man kan bare ikke gå rundt å engste seg for alt.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Man er vel i ferd med å få slike tegn,noe og en hver...;o) Håper virkelig du slipper å få en slik sykdom.uff... Får satse på at det er husarbeidet som kan ta skylden i dag.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Ja det er det sikkert Har ikke for vane å styre så fælt ;-)
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 nei,det er også et av tegnene på at vi eldres,hahahahahah ==0) Jo gamlere,jo bedre tid med alt, ;o) Har slike storrunder jeg også innimellom.Er som ei vaskefille flere dager etterpå,he he he =)
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Ja, utrolig at det bare blir skippertak her i huset. Hver eneste gang etter en storrunde, så messer jeg til alle om at nå må vi rydde etter oss fortløpende.... jada alle er så enige så ......og hver eneste gang skjer det samme, huset er bomba uka etter, eller ikke uka etter, to dager etter....Jeg er ikke noe bedre jeg, et skikkelig rotehue! Jeg greier bare ikke å skjønne hvordan noen med barn i huset alltid kan ha det ryddig, for de finnes faktisk er livredd noen sånne skal komme innom når huset her ser ut som verst, de ville besvimt ;-) Forresten så er det mange dårlige sanger i GP..................
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Ja,her har jeg gitt opp å få andre til år ydde etter seg.Men har tenkt å ta i bruk søppelsekker.Da kan di enten kaste eller rydde..."gliiis" Jeg greier et skippertak,om jeg ikke setter meg ned før jeg er ferdig.Men da er det altså bare skrangel her =) Glad jeg ikke har mye besøk.....kremt.... Sanger? hah,ulyder er det!!
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 "ydde"???? hahahahahahahah rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...ydde... hehe
Ronja65 Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Ryggen min er lit au au en gang iblandt den også. Men jeg skyller ikke på alder men på mangel på trening:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Nei det er ikke alder, nei det er ikke noen snikende sykdom, det vil vi i hvertfall ikke ha.... Det er sånne skippertakrunder, hvor alt skal tas samtidig. Og gjerne fort. Det er ikke sundt og ikke bra, hverken for kropp eller sjel. Men jeg kan alt om å holde sånne nå-rydder-vi-etter-oss-hver-gang-vi-tar-fram-noe-taler. Det har jeg liten tro på:-DD
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Nei hehe....rart man hver gang har like stor tro på at talen vil hjelpe..... Må nok trene mer ja, og unngå skippertak
Gummelillan Skrevet 25. mai 2008 #12 Skrevet 25. mai 2008 Tror jeg begynte med slike "sånn skal jeg alltid ha det"-taler da jeg ryddet rommet som 5 åring... Og sånn har jeg fortsatt. Hver gang man tar en skikkelig sjau lover alle bot og bedring. Og så holder det sånn ca i 5 minutter ;-)))) Håper ryggen er bedre i dag!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2008 #13 Skrevet 25. mai 2008 God bedring til Vimsa:-D Og det har såklart ikke noe med alderen å gjøre!!!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #14 Skrevet 25. mai 2008 Mye bedre i dag takk og selvfølgelig har det ingenting med alder å gjøre ! svimete tankegang et øyeblikk......... Formaningstalene har jeg herved gitt opp, men tenk huset er fortsatt ganske så ryddig her (kan kanskje ha noe med at vi nesten ikke har vært hjemme hehe.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå