Gå til innhold

er 18+2, hvor mye har/hadde dere lagt på dere til da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gikk på den nyinnkjøpte vekta i dag, og da viste den at jeg hadde gått opp 2,5 kg. siden starten på svangerskapet. virker som det er stor forskjell på folk :) det skal sies at jeg hadde noen ekstra kilo fra før av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er ny vekt kan det også være forskjell på den og den du veide deg på før. Jeg veier meg alltid hjemme slik at det blir likt.

Jeg er 18+5 og har lagt på meg 4,5kg. Hadde også en del kg for mye fra før, og da desverre en del av dem på magen. Så magen ser veldig stor ut allerede..

Skrevet

jeg ble veid hos fastlegen før, hadde ikke vekt hjemme før i dag. men det kan nok være forskjell på vektene ja. virket ganske riktig da. jeg er vel "bare" litt overvektig i følge bmi, men det er ikke så morsomt å bare se ut som jeg har spist litt for mye godteri i det siste...så jeg gleder meg til det ikke er noe tvil lenger, og det kan sees at det er gravidmage og ikke godtemage :P får høre at det kan sees nå, men jeg synes selv at jeg bare ser litt feit ut, hehe :)

Skrevet

19+0 i dag, og ingen forskjell på vekta enda. Kommer vel fra nå av, gjorde det sist. Gikk ikke opp mer enn 7 kg da, håper nesten på det nå og. Var et veldig lett og greit svangerskap helt til de siste dagene. Spiser vanlig da, og er ikke overaktiv...så virker bare som om det er sånn med meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...