Gå til innhold

ETTERLYSNING!!! H&M hund fra 2006...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvit og lysebrun liten vovvov, mistet i dag, er det noen som har en sånn???????

hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en hund fra h&m 2006 men den er ikke veldig lys brun men hvit og brun. Vet ikke om det kan være den jeg? Finnes det kanskje et bilde av den?

Skrevet

Som ser ut som en liten valp ? Helt myk ?

Har en,men det er favoritten til sønnen mïn, så kan ikke gi den bort. ¨

Jeg har planer om å ta bilde av den og sende til h&m for å høre om det er mulig å få tak i en. Kanskje du kunne gjort det ?

Gutten her er utrøstelig uten.

Skrevet

har den litt lange ører og ser ut som en valp? vet ikke om den er fra H&m?

Skrevet

Å, denne trenger vi også - i reserve!! Vi har mistet 2 av den, så vi er på den 3. nå, men har nå innført restriksjoner på hvor hun får ha den med fordi vi ikke får kjøpt den lenger. Jeg leter på hver eneste H&M butikk jeg er på. Hvis det er flere som ikke trenger sin - kan jeg få kjøpe den? Lille frøkna mi er avhengig.

Skrevet

på skravle er det noen som mener de fortsatt er til salgs i oslo og trondheim, går ann å ringe litt rundt kanskje... men blir litt langt å dra for meg, om noen har en til oss så blir jeg veldig takknemlig!!!

Skrevet

Hæ? Jeg som har sjekket overalt??? Er det mulig. Hmm har du lagt ut en tråd på skravle også eller?

Skrevet

Har du bilde på den? Jeg mener jeg har en hund liggende men vet ikke hvordan den som er kjøpt på H&M ser ut.

Skrevet

la ut en tråd på skravle i går ja... dyttet litt på den nå;o)

Skrevet

Jeg prøver å legge ut bilde, men fikk bare "fatal error".... Kan prøve igjen senere. Nå skal jeg sjekke hva de på skravle sier.

Skrevet

Hmm... ikke rart jeg ikke fant innlegget ditt, jeg har bare vært på barnimagen sin skravle. Men skjønte nå at det er flere skravle.

Jeg har tatt et bilde nå men får ikke til å legge ut. Noen som får til å legge ut bilde så kan jeg sende det?

Skrevet

Tror at vi har en slik ja, lysebrun?

Vil du ha den?

Skrevet

Akkurat nå ligger poden og sover, skal kikke etter den når han er ferdigsovet. Så kan vi finne ut om det er den "riktige". I så fall, er den din :o)

Har vært på lignende jakt tidligere og vet hvordan du har det ;o)

Skrevet

Så bra at du fikk en!

Hvis det er noen flere som har en til overs, tar jeg gjerne i mot også! Det er ikke like stor krise hos oss som hos *miracels* altså, lille frøkna har sin, men er helt avhengig og har mistet 2 stk allerede, så jeg vil gjerne ha en i reserve :) Ellers skal jeg prøve å ringe H&M og høre om den finnes til salgs noen steder.

Skrevet

jeg håper jo da... :o) har du fått sjansen til å sjekke ♡MammaLykke♡ ?

Skrevet

Hei igjen!

Var nettopp nede og sjekket. Hunden er brun med litt lysere brunfarge rundt snute og det ene øyet og midt opp på ryggen bak. Kikket på lappen nå og ser at det står Lindex :o( Jeg var sikker på at den var kjøpt på Hennes...

Skrevet

det var dumt... men tusen takk for forsøket!!! :o) vi får lete videre!

Skrevet

Beklager at jeg ga deg falske forhåninger, var så sikker så sikker...

Lykke til videre på jakten!!!

Skrevet

takk takk, og det er bedre å få falske forhåpninger enn at du ikke hadde sjekket i det hele tatt, det kunne jo vært en lik;o)

jakten fortsetter!!!

Skrevet

Det var jo synd det var feil. Men *miracels*, hvis du får til å laste opp bilde kan jeg sende deg bildet jeg tok i dag? Det er ikke så hast for meg å finne en i reserve - vi passer veldig godt på den vi har nå.... :)

Skrevet

sendt deg pm Lillie Lu;o)

Skrevet

da ligger bilde på profilen min:o)

Skrevet

Hei,

lurer på om det er den samme som sønnen min har, vi har to versjoner av "Vovvo", en som er lysebrun/hvit og en som er mørkbrun/hvit. De ser litt Sad Sam ut, med litt triste øyne. Jeg tok ingen sjanser og kjøpte flere av hver type faktisk.. Jeg kan godt sende deg en for jeg vet hvor fortvilet sønnen min hadde vært dersom han hadde mistet sin.. Men send meg PM med bilde så kan jeg se om det er den jeg har? Evt så skal jeg se om jeg har et bilde av dyret og sende deg..

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...