LisaColli Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 har aldri prøvd det, men jeg skal ta noen glass vin i kveld. og kjenner jeg meg selv rett kan det fort bli litt flere;) skal på jobb i morgen, så jeg tenkte å prøve dette da. må det være zyrtech? jeg har kjøpt et annet merke, men med samme virkestoff. og skal man ta én før man begynner å drikke...? eller?? hehe verdt et forsøk..
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Er det ikke sånn at man skal ta det før man legger seg etter festen? Har aldri prøvd, men har hørt noe om at man tar den nåt man legger seg
LisaColli Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 okei, det var det sambo trodde også. håper jeg husker det da, haha.. én tablett da? og ikke noen flere senere?
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Det er tullete å ta om du ikke trenger det, selv om det kan hjelpe mot bakrus. Man skal ikke ta piller man ikke trenger. Man skal ta dem før man begynner å drikke, men det er som sagt idiotisk.
Silja FullFres McQueen Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Jeg bruker å ta en før jeg begynner å drikke, og en før jeg legger meg.
jåsjenta Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Jeg pleier alltid å ta 1-2 før jeg begynner å drikke. Men det er jo noe man må se ann siden noen blir veldig døsige av allergimedisin. Har ikke noe å si hvilket merke du bruker. Før jeg legger meg pleier jeg å drikke ett glass melk- eller rettere sagt sjokomelk siden jeg ikke klarer vanlig melk. Formen pleier å være kjempefin dagen derpå;o)
LisaColli Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2008 heller det enn å ha skallebank på jobb i morgen, travelt er det også. jeg fikk så lyst på litt vin nå, har uansett barnefri. jeg dør vel ikke av det?
LisaColli Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2008 okei, får prøve dette nå da. håper det virker da
mpb♥ Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Gubben har prøvd det, men funka ikke på han.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå