Gå til innhold

hvordan fungerer det med allergitabletter mot bakrus igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har aldri prøvd det, men jeg skal ta noen glass vin i kveld. og kjenner jeg meg selv rett kan det fort bli litt flere;) skal på jobb i morgen, så jeg tenkte å prøve dette da. må det være zyrtech? jeg har kjøpt et annet merke, men med samme virkestoff. og skal man ta én før man begynner å drikke...? eller??

hehe :P verdt et forsøk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke sånn at man skal ta det før man legger seg etter festen? Har aldri prøvd, men har hørt noe om at man tar den nåt man legger seg

Skrevet

okei, det var det sambo trodde også. håper jeg husker det da, haha.. én tablett da? og ikke noen flere senere?

Skrevet

Det er tullete å ta om du ikke trenger det, selv om det kan hjelpe mot bakrus. Man skal ikke ta piller man ikke trenger.

Man skal ta dem før man begynner å drikke, men det er som sagt idiotisk.

Skrevet

Jeg bruker å ta en før jeg begynner å drikke, og en før jeg legger meg.

Skrevet

Jeg pleier alltid å ta 1-2 før jeg begynner å drikke.

Men det er jo noe man må se ann siden noen blir veldig døsige av allergimedisin. Har ikke noe å si hvilket merke du bruker.

Før jeg legger meg pleier jeg å drikke ett glass melk- eller rettere sagt sjokomelk siden jeg ikke klarer vanlig melk.

Formen pleier å være kjempefin dagen derpå;o)

Skrevet

heller det enn å ha skallebank på jobb i morgen, travelt er det også. jeg fikk så lyst på litt vin nå, har uansett barnefri. jeg dør vel ikke av det? ;)

Skrevet

okei, får prøve dette nå da. håper det virker da :)

Skrevet

beste "trikset" DRIKK VANN!

Skrevet

Gubben har prøvd det, men funka ikke på han.. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...