Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Virker jo helt genialt! Betale 350kr i mnd uansett! Og 3000 ringeminutter! OG de bruker telnor sitt nett, og for oss er det et must siden tele 2 bruker netcom sitt nett som stinker! Noen som har, og er fornøyd eller misfornøyd med noe?
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Håper det er bra, for jeg har bestillt! Har one-call nå, og får fortsatt høye regninger
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 ja, vi gjør det nå vi også halverer vår felles regning med bestilling av Talkmore!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå