Gå til innhold

Er ikke dette maks idyll så vet ikke jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på stranden igår.

Lå og solet meg på magen mens jeg så på mannen og guttungen leke i vannkanten. (Jepp, jeg både ligger på magen fremdeles OG soler meg til tross for at jeg er 32 uker på vei)

Uansett, ligger og beundrer dem da jeg ser en gjeng i bakgrunnen ca 20 meter ut i vannet. En 5-10 delfiner som svømmer frem og tilbake og leker seg. Blant dem er det også en mor og lite barn :o) :o) :o)

Jeg tar over guttungen og mannen svømmer ut for å se de nærmere. De rømmer ikke men lar han komme ganske nære dem. Jager en fiskestim på han og leker. Viste hele tiden hvor nære de syntes det var greit at han kom.

Er ikke det idyll så vet ikke jeg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Florida :o)

Skrevet

Å så deilig!! Låg lenge på magen med nr 2 eg au, fysioterapauten kommenterte det det stadig, var rundt uke 35 når eg måtte gje meg med det.

Skulle ønske eg au kunne kose meg på stranda med delfiner i vannet.....

Skrevet

lå på magen frem til fødsel jeg:-) men aldri på en strand med sånn idyll!!!! Finns ikke misunnelig nei:/

Skrevet

He he he.

Ville ikke skryte, men det der klarte jeg ikke å holde for meg selv, tji hi :o)

Skrevet

Hørtes helt fantastisk ut. Ser for meg solnedgang i bakgrunnen og at stranden er øde også, jeg da... stemmer kanskje ikke helt, men er fine bilder i hodet mitt i hvert fall! ;)

Men er imponert over at du klarer å ligge på magen. Jeg er i uke 34 og har ikke ligget på magen siden uke 8 kanskje... Har skikkelig sperre på det! ;) Men savner virkelig å ligge på magen på gulvet og leke med frøkna!!!!

Skrevet

Starnden var ikke øde, men langt ifra overfylt turiststrand. Det var vel derfor de kom så nærme også.

Solnedgangen kan ordnes, bare å ta en spsertur ikveld det :o)

Når det gjelder mageliggingen så har jeg bevist "vedlikeholdt" det hel svangerskapet. Hadde jeg ikke ligget litt på magen hver natt hadde jeg nok ikke klarte det nå. Glad for det, å ligge på magen er det eneste som hjelper når bena er urolig.

Skrevet

Har aldri vært mageligger men etter at man får barn så blir det til at man ligger en del på magen på gulvet og leker.... Typisk at jeg savner det nå som jeg ikke kan det lenger!!!! Har heldigvis sluppet unna urolige bein da. ;) Kose deg maaaaaaaaaasse de siste ukene og nyte tiden i paradis! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...