stratosen_er mamma_ Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 er 28+1 i dag....og lurer litt på når man kaller seg høygravid og fødeklar`?? litt teit spm kanskje men:P har hatt to aborter bak meg og er sååå glad for at jeg har kommet så langt...har en baby som ligger i sete/tverrleie så d er mest sannsynlig at d blir ks....men skal på kontroller for å sjekke at babyen vokser som den skal og om den snur seg...har bicorna uterus (tror de), det er vertfall en skillevegg i livmoren...noe som gjør at de tror d er vanskeligere for den lille å snu seg.. men jeg koser meg som gravid og jobber fullt enda:) lykke til alle sammen... klem
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Hei og velkommen hit. Når du har kommet så langt som det du har kommet nå,så går det nok greit skal du se. Om du må ta ks så er ikke det verdens undergang heller,mange som har hatt fine opplevelser med det. Synes å kjenne igjen nicket ditt,er du noe inne på dib? Eller husker jeg deg fra sist jeg var her på bim,for to år siden? Masse lykke til videre.
stratosen_er mamma_ Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2008 du var vel på 2.trimester når jeg var der også? har ingen barn fra før men er litt på dib likevel:) takk for lykkeønskninger:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Ja,jeg var nok det,men det er ikke derfra jeg husker deg. Grunenn til at jeg husker deg er at det var en tråd om at ei som var sur på nicket ditt,for hun fikk alltid så lyst på sjokolade når hun så nicket ditt*ler* Det var jo sef bare et tulleinnlegg da,men merkelig hva enn husker på.
Ella78 m/ A&M Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Velkommen hit! Man er høygravid når det er 40 dager igjen til termin, og fødeklar når det er 21 dager igjen (tre uker)... Lykke til!
2 fine små Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Velkommen til 3. trim statosen! Hvis jeg ikke bommer helt (mener jeg husker godt nicket ditt) er vel vi noen av de som har "mistet litt i takt" og naa sitter lykkelig gravide med god mage. =o) Det er koselig. Haaper du faar en fin tid siste delen av svangerskapet og at du faar en foedsel du synes er fin. Klem fra meg.
*LilleTroll + spira Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Hei! Har selv født en nydelig liten jente, men klarer ikke helt holde meg unna! Man er visstnok høygravid når man har 40 dager igjen, og fødeklar når det er 21 (14??) dager igjen til termin.. Korriger meg om jeg tar feil Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå